Naslovnica Novosti Scania Higer Fencer F1 – autobus velikih mogućnosti

Scania Higer Fencer F1 – autobus velikih mogućnosti

839
0
PODIJELI

Scania i Higer sarađuju već 15 godina, a tokom 2016. godine sa radom je počela i fabrika luksuznih autobusa u Suzhou, u Kini (Scania Higer Luxury Bus Production Base). Nedavno su Scania i Higer predstavili novu liniju višenamjenskih autobusa nazvanih Fencer, a u Velikoj Britaniji je promovisan autobus sa oznakom F1. “Sa novim autobusima serije Fencer nudimo širok izbor i ojačavamo svoju tržišnu poziciju, usmjerenu na održive transportne sisteme”, pojasnila je Anna Carmo E Silva, šefica Buses & Coaches divizije u Scaniji.

Naime, za ova autobuse, Scania je razvila novu niskopodnu šasiju, koja omogućuje da autobuse mogu pokretati konvencionalni motori na dizelsko gorivo, hibridni sistemi, elektromotor, kao i motori na CNG. Također, autobusi serije Fencer će imati široku mogućnost primjene kao gradski ili prigradski autobus, te aerodromski autobus, a u bliskoj budućnosti planirani su Fencer F8 – turistički autobus, F8 – dvospratni autobus, F19 – zglobni autobus i F6 – međugradski autobus. Trenutno je Fencer F1 dostupan u dvije dužine: 10,9 m (sa 38 sjedišta + 39 stajaćih mjesta) i 12,2 m (45 sjedišta + 29 stajaćih mjesta).

Za pogon su predviđeni motori DC07 sa 280 KS (206 kW) i DC09, sa 280 KS (206 kW) sa razlikama u obrtnom momentu, a za prenos snage (u obje varijante) se koristi automatski 6-stepeni mjenjač ZF Ecolife 2 s integrisanim retarderom. Rezervoar za gorivo ima osnovnu zapreminu od 200 l, a rezervoar za AdBlue 45 l. Korištenjem sistema SCR, motori zadovoljavaju stroge najnovije Euro 6E norme, a motori su kompatibilni za rad sa BioDieselom i HVO-om.

U opremu autobusa spadaju klima uređaj, ambijentalno osvjetljenje, Fainsa Punt putnička sjedišta, Isri vozačko sjedište, EBS, ABS, TCI, prednja LDR i stražnja svjetla u LED tehnologiji, Bosch Radio, laminirana stakla sa zvučnom i termičkom izolacijom, kneeling sistem…, a po želji kupca dostupni su USB priključci uz sva sjedišta, informativni sistem sa ekranima dijagonale 19 inča, osvjetljenje ispod sjedišta, CCTV nadzor, i još mnogo toga.

Autobusi Fencer će uskoro biti dostupni u više različlitih verzija pogona:
– Električni pogon: elektromotor snage 250 kW sa 2.100 nm obrtnog momenta, sa energetskom potrošnjom od 0,75-1,5 kW/km, te sa baterijskim blokovima kapaciteta 254 ili 330 kWh.
– Hibridni pogon: dizelski motor (DC09) sa 320 KS (235 kW) i 1.600Nm obrtnog momenta + elektromotor snage 130 kW sa 1.030 Nm obrtnog momenta
– Dizelski pogon (BioDiesel, HVO): DC07 sa 280 KS i 1.200 Nm obrtnog momenta, DC09 sa 280 KS i 1.400 Nm obrtnog momenta i DC09 sa 320 KS i 1.600 Nm obrtnog momenta
– CNG/LNG (BioGas): motor radne zapremine 9 l, sa 280 ili 340 KS, 1.350 ili 1.600 Nm obrtnog momenta – rezervoari smješteni u krovnoj konstrukciji, kapaciteta 1.260 – 1.875 l.

izvor: kamioni.ba