Naslovnica Novosti Ebusco isporučuje 25 autobusa u Frankfurt i Kopenhagen

Ebusco isporučuje 25 autobusa u Frankfurt i Kopenhagen

757
0
PODIJELI

Holandski Ebusco je u procesu isporuke više autobusa za Transdev u Frankfurtu, kao i za Nobinu u Kopenhagenu. Radi se o ukupno 25 električnih autobusa modela 2.2.

Nedavno je kralj Holandije zvanično otvorio Ebusco novu fabričku halu u Deurneu stavljajući na punjač autobus Ebusco 3.0 (njegov debi u radu zakazan je za početak 2022. godine, ali je proizvođač prošle nedelje isporučio prve jedinice u Minhenu). Očekuje se da će fabrika u Deurneu imati proizvodni kapacitet od 500 autobusa bez emisija godišnje.

Ebusco je aktivan na danskom tržištu od marta 2021. kada je potpisana prva narudžba s Nobinom za 13 niskopodnih autobusa Ebusco 2.2 od 12 metara. U narednoj godini, Ebusco će raditi na sljedeće tri narudžbe, čime će naručiti ukupno 79 autobusa sa nultom emisijom. Ovim narudžbama Nobina igra glavnu ulogu u ambicioznim planovima Danske da smanji 7,2 miliona tona CO2 do 2030. godine. Osim toga, Nobina je naručila nekoliko Ebusco punjača kapaciteta 150 kW. Jedan utikač može napuniti 150 kW ili dva utikača mogu napuniti po 75 kW. Ovo daje Nobini slobodu prilagođavanja vremena punjenja kako bi osigurala krajnje planiranje rute i, u isto vrijeme, najbolje upravljala vijekom trajanja baterije. Na ovaj način, Ebusco, osim autobusa, obezbjeđuje za Nobinu i odgovarajuću EV infrastrukturu u Danskoj.

Ebusco je već neko vrijeme ponosni partner najvećeg njemačkog privatnog provajdera mobilnosti, Transdev. Prošle godine, Ebusco je isporučio svoju prvu seriju u Frankfurt. Do kraja 2021. ovi autobusi su prešli blizu milion kilometara, uz odgovarajuće smanjenje emisije CO2. Kao i prva serija, druga serija je za 12 niskopodnih autobusa Ebusco 2.2 od 12 metara. Autobusi će pomoći Frankfurtu da postigne svoj cilj da do 2030. godine ima autobuse 100% bez štetnih emisija. Transdev je naveo da je odabrao Ebusco zbog velikog dometa autobusa koji se ne moraju puniti između polazaka. Ovo smanjuje ukupne operativne troškove zahvaljujući infrastrukturi za punjenje i smanjenju broja punjenja autobusa.