Site icon BHBus.ba

Scania predstavila novu generaciju modela Interlink

Posljednjih nekoliko godina Scania je predstavila svoju novu generaciju autobusa. Ovi proizvodi su sada dopunjeni novim modelom Scania Interlink. Autobus se uglavnom koristi u prigradskom i međugradskom saobraćaju. Ima novu šasiju i karoseriju te nudi uštedu goriva do 8 posto, zajedno sa širokim spektrom opcija specifikacija, naprednim sigurnosnim funkcijama, novim uslugama neprekidnog rada i značajno ažuriranim prostorom za vozača.

Velika fleksibilnost ovog modela nudi više opcija kada su u pitanju dužina vozila i raspored unutrašnjosti, prtljažni prostori, konfiguracije vrata, klasifikacija, pogonski sklopovi i još mnogo toga. Nove opcije uključuju duže autobuse sa 2 osovine sa povećanim kapacitetom putnika, kao i kraće autobuse na gas. “Širok asortiman niskougljičnih pogonskih sklopova također je dio fleksibilnosti. Pružamo biodizel (FAME), HVO, bioplin i hibridne opcije koje danas značajno smanjuju emisiju CO2,” kazala je Karolina Wennerblom, voditeljica upravljanja proizvodima u Scania Buses & Coaches.

Ne zaboravlja se ni radni prostor vozača. Prostor za vozača ima odličnu ergonomiju i dostupnost, poboljšanu kontrolu klime, kao i sigurnosne karakteristike. Vidljivost i veliki radijus skretanja doprinose odličnoj vožnji. Napredni sistemi za pomoć vozaču (ADAS – Advanced Driver Assistance Systems) daju vozaču dobru kontrolu nad vozilom kroz poboljšano asistirano rukovanje, upravljanje i kočenje. Ovo, zajedno sa Scania Zone, koja osigurava usklađenost vozača sa propisima o brzini u blizin škola i drugdje, povećava sigurnost i pomaže minimiziranju nesreća, čime se također izbjegavaju nepotrebni troškovi.

Nova Scania Interlink je visoko energetski efikasna sa značajnim uštedama goriva, do 8 posto zahvaljujući poboljšanoj efikasnosti motora i mjenjača, uz novu funkciju stop/start i tempomatom koji doprinose daljnjim smanjenjima potrošnje. Prednje ogibljenje je nezavisno koje povećava udobnost vožnje, ali nosivost za 500 kg. Vozilo je dizajnirano da ograniči oštećenja i izbjegne deformacije komponenti kao što su sistem upravljanja, sistem naknadne obrade ili akumulatore, što je kritično za minimiziranje zastoja i skupih popravki. Vrijeme neprekidnog rada je dodatno povećano zahvaljujući lako zamjenjivim prednjim uglovima, poboljšanoj mogućnosti čišćenja i Scania fleksibilnim sistemom održavanja zasnovanim na podacima u realnom vremenu.

Novi eksterijer ima savremeni izraz sa većim bočnim prozorima, Bi-LED ili Bi-halogenim farovima i novim bočnim i zadnjim svjetlima. Električna klizna vrata rezultiraju dužim radnim vremenom i nižim troškovima održavanja, a novi materijali u zatvorenom prostoru smanjuju buku. Novi klimatizacijski sistem minimizira potrošnju energije, bez obzira na uslove rada. Ovo, zajedno sa novom i svjetlijom unutrašnjosti, pomaže da se poveća privlačnost putnika. “Nova Scania Interlink će se sigurno svidjeti prevoznicima s visokim zahtjevima. To što je održiva opcija samo doprinosi iskustvu”, zaključuje Wennerblom.

Exit mobile version