Ove brojke su zasnovane na podacima koje je prikupio i analizirao Chatrou CME Solutions, uz napomenu da podaci iz Srbije, Hrvatske i Bugarske nisu dostupni za prvu polovinu tekuće godine.
U prvoj polovini 2022. godine bilo je 1.768 registracija električnih autobusa u Evropi. Preko 3.000 električnih autobusa registrovano je u cijeloj 2021. godini, od čega 1.393 u prvoj polovini godine. Uzimajući u obzir prva dva kvartala u 2021. i 2022. godini, povećanje registracije iznosilo je 27%.
Lavovski udio u registracijama VDL električnih autobusa u ovoj godini zauzeli su Oslo i Holandija, sa 82 odnosno 88 registracija. Učinak holandskog proizvođača, od kojeg se očekuje da će krenuti sa isporukama nove generacije modela Citea u toku ove godine, vraća kompaniju na vrh tržišta nakon nekoliko godina zaostajanja.
Ipak, prema podacima Chatrou CME Solutions, 64,5% svih gradskih autobusa u 26 zemalja sada ima alternativni pogon (ovo je bilo 59,4% za cijelu 2021. i 52,5% za cijelu 2020. godinu). Udio hibridnih autobusa se smanjuje: sa 24 na 14%, što je “uzrokovano prelaskom na električne (Njemačka) ili na CNG (Španija i Italija) vozila”, napominje konsultantska kuća.
Velika Britanija prednjači na listi zemalja sa najviše registrovanih električnih autobusa: 350. Slijedi Njemačka sa 246, zatim Francuska sa 236. Ipak, tržište gradskih autobusa u Evropi palo je za 6% (6.401 u prvoj polovini 2021., 6.019 u prvoj polovini 2022.).