Naslovnica Novosti Irizar dobio narudžbe za 32 ie trambusa

Irizar dobio narudžbe za 32 ie trambusa

402
0
PODIJELI

Španska regija Pamplona naručila je 20 novih trambusa sa nultom emisijom iz Irizar e-mobility, a operater Palma EMT u glavnom gradu ostrva Majorka naručio je 12 električnih autobusa sa nultom emisijom. Isporuka prvih jedinica EMT-u se očekuje početkom 2023. godine, a isporuka prvih jedinica TCC-u (Transports Ciutat Comtal) u Pamplonu se očekuje sredinom 2023. godine. U oba slučaja se radi o modelu Irizar ie.

Trambusi za EMT su opremljeni solarnim panelima na vrhu za napajanje pomoćnih sistema autobusa. Irizar ie, dužine 12 metara, imaće troja vrata, 22 sjedišta (od kojih četiri za osobe sa invaliditetom), i prostor za invalidska kolica dok će ukupan kapacitet biti do 70 putnika. Imat će Irizar baterije od 430 kWh i moći će se puniti pomoću pantografa ili Combo 2 utičnice za punjenje. Pogonska jedinica će biti centralni motor od 206 kW. Ovaj projekat u Palmi finansiran je iz fondova Evropske unije NextGenerationEU, Recovery – Transformation and Resilience Plan fondova preko Ministarstva saobraćaja, mobilnosti i Urbane agende. Narudžba je uokvirena drugom fazom obnove voznog parka EMT-a, koja je počela krajem januara i uključivat će kupovinu 59 autobusa na čistu energiju koja će smanjiti emisije ugljičnog dioksida.

Operater javnog prevoza u Pamploni Transports Ciutat Comtal (TCC) iz grupe Moventis, trenutno upravlja flotom gradskog regionalnog transporta. Naručena vozila imaju neke estetske atribute tramvaja. Iñigo Azcona, Irizarov komercijalni menadžer za e-mobilnost za Španiju i Portugal, dodao je: “Strateški je da je regija poput Pamplone odabrala lokalni proizvod. Model vozila koji su odabrali, Irizar ie trambus, naš je vodeći model.” Trambus ie za Pamplonu ima Irizar bateriju od 430 kWh i opremljen je motorima od 206 kW, vozila imaju 3 vrata, ali 25 sjedišta za putnike (4 za osobe sa invaliditetom), dva prostora za invalidska i kolica, rampu za osobe sa invaliditetom i mogu da prime do 80 putnika. Autobusi ce imati opciju punjenja pantografom ili sporim punjenjem u garaži. Umjesto konvencionalnih retrovizora vozilo ima dvije digitalne kamere. ADAS (napredni sistem za pomoć vozaču) pomaže da se minimiziraju rizične situacije koje mogu nastati tokom vožnje. TCC Pamplona ima vozni park od 159 autobusa, od kojih 135 radi u saobraćajnoj pici svaki dan. Mreža ima 553 stajališta (328 natkrivenih) duž 24 dnevne gradske linije i 10 noćnih linija.