Naslovnica Novosti Austrijski Postbus koristi 48 Intouro L autobusa na međugradskim linijama

Austrijski Postbus koristi 48 Intouro L autobusa na međugradskim linijama

369
0
PODIJELI

Austrijski Postbus koristi 48 Mercedes Intouro L autobusa na međugradskim linijama. Međugradski autobusi sa tri osovine, dužine nešto manje od 15 metara, koriste se u pokrajinama Salzburg (15 vozila) i u Štajerskoj (33 autobusa).

Nova vozila odvoze đake u školu, zaposlene na radno mjesto, turiste do odredišta, putnike s prtljagom do aerodroma, starije građane ili roditelje s dječjim kolicima do tržnog centra i tako svaki dan. Visokopodni međugradski autobus Mercedes Intouro, sa svojim brojnim varijantama je svestran i ekonomičan na (međugradskim) linijama za upotrebu 365 dana u godini. ÖBB Postbus odabrao je najveću verziju, impresivni 14,88 metara dugačak Mercedes-Benz Intouro L sa 65 sjedišta. Idealan je za linije sa velikim brojem putnika. Autobusi se koriste u ime Salzburger Verkehrsverbund i Steiermärkischer Verkehrsverbund.

ÖBB Postbus se fokusira na visok nivo udobnosti putnika i vozača u svakom pogledu. Osim upečatljive boje, elegantni, integralni vanjski retrovizori posebno su vrijedni pažnje za međugradske autobuse, koji su po prirodi tipično praktični i funkcionalni. Lift na širokim, dvokrilnim zadnjim vratima može pomoći putnicima sa smanjenom pokretljivošću. Namjenski prostor za dječja kolica ili invalidska kolica nalazi se unutra lijevo u smjeru vožnje.

Osim snažnog grijanja s ventilatorom, dvostruko zastakljeni bočni prozori, električno upravljani krovni otvori i EvoCool Basic krovni klima uređaj osiguravaju ugodnu vožnju. Ima aktivne filtere sa antivirusnom funkcijom. Udobna podna obloga, police za prtljag i, iznad svega, sjedišta pomažu da duga međugradska putovanja budu ugodno iskustvo. Mercedesova Travel Star Eco putnička sjedišta se proizvode unutar kompanije. Dva TFT monitora sa velikodušnom dijagonalom ekrana od 29 inča pružaju ugrađeni infotainment.

Vozači se nalaze u klimatizovanoj kabini iza vrata sa zaštitnim ekranom. Također, vozači imaju koristi od klimatizovanog sjedišta i komponenti kao što su grijano vjetrobransko staklo ili video nadzor na drugim vratima, a vozila su opremljena i sa kamerom za vožnju unazad. Interesantno je da ova kamera može biti upaljena i tokom vožnje naprijed pa da vozač ima neprekidni uvid u situaciju šta se dešava iza vozila.

Kombinacija efikasnog Mercedes OM 470 motora sa 290 kW (394 KS) i ZF Ecolife 2 šestostepenog automatskog mjenjača u kombinaciji sa domaćim Mercedes RO 440 osovinama odgovorna je za pogon u cijelom prostoru. ÖBB Postbus koristi prenos podataka o vozilu putem standardnog Bus Data Centra. Kompanija ide korak dalje i integriše podatke o vozilima i dijagnostiku u sopstveni sistem upravljanja voznim parkom sa Daimler Buses Cloud. Ovo rezultira efikasnijim operativnim upravljanjem i udaljenom tehničkom podrškom za vozače.

ÖBB Postbus je dodao više od 600 autobusa sa prepoznatljivom zvijezdom u zadnjih deset godina. Sa skoro 2.100 vlastitih autobusa i drugih vozila podružnica i podizvođača, najveća su austrijska autobuska kompanija koja upravlja većinom međugradske autobuske mreže koja se proteže do susjedne Češke. Svi autobusi zajedno prelaze 140 miliona kilometara vozila godišnje na skoro 30.000 linija sa skoro 700 međugradskih linija i oko 20.000 stajališta. Ovako ÖBB Postbus svake godine odveze oko 131 milion putnika do odredišta, od kojih su oko 70 posto đaci.