Naslovnica Novosti Autonomni autobus Alexander Dennis Enviro100AEV

Autonomni autobus Alexander Dennis Enviro100AEV

281
0
PODIJELI

Jedan od vodećih neovisnih globalnih proizvođača autobusa – Alexander Dennis, prije par dana je objavio da će nastaviti s razvojem tehnologije autonomnih autobusa u projektu CAVForth2, koji vodi Fusion Processing Ltd, a podržava Vlada Velike Britanije.

Projekt CAVForth2 zajednički finansiraju Centar za povezana i autonomna vozila britanske vlade i projektni partneri Fusion Processing Ltd, Stagecoach, Alexander Dennis, Univerzitet Edinburgh Napier i Univerzitet Zapadne Engleske. Ovaj će projekt omogućiti Stagecoachu, najvećem autobuskom prevozniku u Velikoj Britaniji, da produži postojeću autonomnu autobusku liniju CAVForth u Škotskoj od stanice Edinburgh Park preko mosta Forth Road – koji je spreman za puštanje u javnost ovog proljeća nakon opsežnog testiranja – do središta grada Dunfermlinea za preko 20 kilometara.

Dodatnih osam kilometara linije obuhvatit će složenije scenarije autonomne vožnje na prometnim cestama kategorije A i B, miješajući se s saobraćajem u središtu grada. Sposobnost za svladavanje ove izazovne linije dolazi iz nadograđene verzije sustava CAVStar® ADS (Automated Drive System) koji će razviti i isporučiti Fusion Processing Ltd tokom projekta. CAVForth2 će koristiti autonomnu verziju sljedeće generacije električnog autobusa Enviro100EV od Alexandera Dennisa, također opremljenog Fusionovim CAVStar® ADS-om.

Ovaj Enviro100AEV radit će uz pet postojećih autonomnih autobusa Alexander Dennis Enviro200AV iz izvornog projekta CAVForth. Automatizirana vožnja nudi potencijalne prednosti u odnosu na ručno vođene autobuse u uštedi energije i smanjenom trošenju kočnica i guma. Poznato je da između različitih vozača autobusa u istom voznom parku može postojati razlika u potrošnji goriva od 20%. Fusion Processing će mapirati automatizirani pogonski sistem kako bi tačno odgovarao najboljem vozaču, optimizirajući ubrzanje tako da bude glatko i učinkovito.

Fusion sistem također ispituje semafore i prilagođava brzinu vozila kako bi osigurao da stignu na zeleno, dodatno smanjujući trošenje guma i kočnica. U autobusima će i dalje raditi posebno obučeni “profesionalci za autonomne autobuse” koje je regrutirao Stagecoach iz svoje podružnice u istočnoj Škotskoj. Ovi iskusni vozači autobusa djelovat će kao “sigurnosni” vozači i nadzirati autonomni sistem zajedno s “kapetanom” autobusa koji će se kretati oko vozila, razgovarati s putnicima o usluzi i odgovarati na sva njihova pitanja kojih sigurno neće nedostajati.

izvor:transportmagazin.hr