Model će imati baterije od 385 ili 422 kWh, kao i Yutong Electric Safety System. Ove baterije proizvodit će Contemporary Amperex Technology Limited (CATL) i sastojat će se od litij željeznog fosfata bez kobalta, što se smatra trenutno najsigurnijom opcijom na tržištu.
Ian Downie, iz kompanije Pelican Bus & Coach, rekao je: “Otkako sam se pridružio Pelicanu, radimo na razvoju ovog uzbudljivog proizvoda. Zadatak je bio razviti ne samo električni dvospratni autobus s nultom emisijom, već i vozilo koje bi bilo privlačno operaterima, putnicima i vozačima. Ovo je ponosan trenutak pošto vidimo rezultat, s interijerom koji putnike prima u svijetlu, prozračnu, klimatiziranu udobnost, s vrhunskom strukturom bez buke, širokom prostranom vozačkom kabinom s ergonomski dizajniranim kontrolama, glatkim karakteristikama vožnje, i odličnim pristupom svim komponentama.”
Zbog interesa kupaca, Pelican Bus & Coach navodi da će lansirati dva demo vozila u Velikoj Britaniji od septembra i oktobra ove godine.