Prilikom primopredaje, Anne Graham, izvršna direktorica NTA je rekla: “Ljudi očekuju od nas da obezbjedimo bolji i održiviji javni prevoz. Mi u NTA želimo da odigramo svoju ulogu u tome, više od toga, želimo da vodimo svojim primjerom.” Eamon Ryan, irski ministar saobraćaja, bio je impresioniran koliko su tihi i udobni novi električni dvospratni autobusu na putu. I Billy Hann, izvršni direktor Dublin Busesa, rekao je: “Drago nam je što ćemo iskoristiti ovu priliku da povedemo javni prevoz Dublina u novu i ekološki prihvatljivu budućnost.”
Streetdeck Electroliner može da preveze 96 putnika. Njegove osovine dolaze iz ZF-a, a Wrightbus koristi RL 82 EC kao prednju osovinu, a AVE 133 niskopodnu osovinu kao pogonsku osovinu. Baterije dolaze od francuskog proizvođača Forsee Power, a mogu imati snagu od 340 kWh ili 455 kWh. Pune se preko kabla i CCS kombinovanog utikača na stanicama za punjenje koje je Dublin Bus već instalirao za svoje hibridne autobuse. Punjenje se vrši sa 150 kW, što znači da se baterije od 340 kWh pune za 2,5 sata, a one od 455 kWh za tri sata.