Za VDL Grupu, 2023. je bila dvostrana godina. U ovim vrućim danima kada holandski gigant zajedno sa Schmitz Cargobullom radi na preuzimanju Van Hoola, objavljena je izjava za medije koja sadrži finansijske rezultate ostvarene tokom prošle godine.
Prodaja je iznosila 6,354 milijarde eura u 2023., što je 10 posto više u odnosu na 2022. (5,752 milijarde), ali je neto prihod pao sa 298 miliona eura na 82 miliona eura, a normalizirani neto prihod, isključujući vanredne prihode i rashode, pao je za 29 miliona eura na 147 miliona eura. Zaostatak narudžbi (bez odjela za montažu automobila) u trinaestoj sedmici 2024. iznosio je 1.857 milijardi eura, u poređenju sa 2.038 milijardi eura u istoj sedmici 2023.: ukratko, pad od 9 posto. I na kraju, ali ne i najmanje važno, broj zaposlenih je pao za 272, ostavljajući 14.973 ljudi na poslu.
Ali na osnovu knjige narudžbi, očekuje se da će prodaja javnog prevoza porasti u 2024. Povećana proizvodnja nove generacije VDL Citee će povećati isporuke kupcima u ovoj godini. Kao rezultat toga, VDL električna I-klasa će postati mnogo češća na putevima Evrope. Tokom 2023. godine knjiga narudžbi nove generacije VDL Citea je u potpunosti popunjena do 2024. Isto vrijedi i za proizvodnju cjelokupnog asortimana autobusa. Kako bi se osigurala dugoročna održivost i kontinuitet, bit će uložena značajna ulaganja u istraživanje i razvoj, uključujući novu platformu za autobuse.
Promet VDL Groep će se smanjiti ove godine u odnosu na rekordni promet u 2023., uglavnom zbog gubitka prometa u VDL Nedcaru. Ne računajući odjel za montažu automobila, očekuje se da će organski rast prihoda biti između 5 i 10 posto. Očekuje se blagi oporavak dobiti. Planirane investicije, oko milijardu eura u naredne tri godine, bit će ključne za nastavak olakšavanja kupaca na rastućim tržištima VDL Groep.