Naslovnica Ekskluzivno EKSKLUZIVNO: Novi Mercedes Tourismo novi član flote Farre tours!

EKSKLUZIVNO: Novi Mercedes Tourismo novi član flote Farre tours!

541
0
PODIJELI

Da je korona iza nas sa svim problemima koje je donijela pokazala je prošla godina, posebno u turizmu. Doduše, problemi sa vozačima su i dalje tu, ali je posao napokon krenuo kako treba. S tim u vezi i rekordnom prošlom godinom, mnoge firme su krenule sa planiranjem za ovu godinu. To se vidi i po velikom broj novih autobusa koji su do sada isporučeni, a jedan od njih je bio i Mercedes Tourismo, što bi rekli nov ispod čekića, koji je isporučen kompaniji Farre tours iz Sarajeva.

Čelni ljudi ove kompanije nikada nisu krili svoje simpatije prema autobusima iz Daimler grupacije što se ogledalo kroz nekoliko nabavki novih Mercedes Sprintera kao i nove Setre 515 HD tik pred nesretno doba korone. Sada je na red došao i veliki novi autobus sa popularnom zvijezdom pa možemo konstatovati da je ovaj Tourismo nova zvijezda flote kompanije Farre tours.

Radi se o aktuelnoj kombinaciji Tourismo autobusa koji je doživio blagi facelift. Radi se o standardnoj izvedbi dužine 12.1 metar te koja ima širinu od 2.55, a visinu od 3.62 metra. Vozilo je u bijeloj boji tako da se prednji facelift maske i crnog dijela rasvjetnog panela odlično ističe. Kada smo spomenuli rasvjetni panel – i prednja i zadnja svjetla su u LED izvedbi s tim da prednja svjetla imaju i sistem automatskog pranja farova. Još jedna bitna vanjska značajka su i sjajne aluminijumske felge na kojim su montirane Continental gume. Prednje vjetrobransko staklo je grijano i ima zaštitna foliju od kamenčića. Bunkeri imaju paralelno otvaranje što svakako daje luksuzniji dojam o vozilu. Kada spominjemo bunkere, vrijedi istaći da vozilo ima i dodatni prtljažni prostor iza pogonske osovine desno kao i iznad pogonske osovine s obje strane. Za svaki slučaj, vozilo je opremljeno i nosačima za ski box u zadnjem dijelu.

Vozačkoj posadi i putnicima će na raspolaganju biti domaći Mercedesov motor snage 315 kW/428 KS uz automatski mjenjač GO 250 sa osam brzina i koji ispunjava Euro 6E norme ispušnih gasova. Da duga putovanja budu sa što manje stajanja pobrinut će se rezervoari za dizel kapaciteta 790 litara i rezervoar kapaciteta 53 litra za AdBlue tečnost. Kada govorimo o vozačkoj posadi, vrijedi spomenuti da je kokpit u izvedbi Comfort Plus te da je volan u izvedbi sa dodatnim tipkama obložen kožom i zvijezdom u sredini, koja je univerzalni znak luksuza i kvalitete. Ravjeta vozačkog prostora je kompletno LED, a na raspolaganju će im biti i mikrofon na sjedištu vozača, kojeg je proizveo Grammer. Sigurnosni pojas u tri tačke, nasloni za ruke i isti dezen kao putnička sjedišta su samo još neke od značajki vozačkog sjedišta. Za odmor, vozačka posada može koristiti prostor ispred pogonske osovine sa klimatizacijom i grijanjem, telefonskom vezom i naravno dušekom.

Osim luksuza i kvalitete, Mercedes je sinonim i za sigurnost. Tako je vozilo opremljeno sa sistemima kao što su BAS (Brake Assist), EPS i ASR, stanična kočnica sa automatskim prekidanjem, Lane Assistent te Attention Assist (AtAs) – sistem koji prati i upozorava na umor vozača. Naravno tu su i Voith retarder te adaptivni tempomat ART uz protivpožarni sistem u motornom dijelu. Sigurnost će povećati i video sistem koji se sastoji od video kamera na drugim vratima kao i kamere smještene pozadi vozila.

Ukupan kapacitet vozila je 49+2+1. Putnicima će na raspolaganju biti Travel Star Eco sjedišta u luksuznoj Lux Line izvedbi sa dugim sjedalom u kombinaciji crno-zelene kože i tkanine. Naša prva asocijacija kad smo vidjeli boju sjedišta je bila FlixBus, međutim vlasnik nam je rekao da boje nemaju veze sa tim, pošto se oni ne bave linijskim prevozom, nego je zelena uzeta iz čisto estetskih razloga da unutrašnjost dobije veselu konotaciju. Također, ponosno su istakli da je kompletan bus rađen custom-made i sa detaljima koje su lično oni izabrali i tražili.

Sva sjedišta imaju Mercedesov logo na naslonima sjedišta, podesive naslone za leđa, podesive naslone za ruke i noge te opciju izvlačenja dvojki prema hodniku za bolji komfor. Na poleđini sjedišta se nalaze stolovi na preklop i mrežice za lične stvari. Servisni setovi su iznad svakog reda sjedišta sa otvorima za zrak, svjetlom za čitanje i pozivom za vozačku posadu.

Audio/video opremu čini multimedia sistem Coach radio koji sadrži AM/FM/DAB+Bluetooth prenos i navigaciju, a sve uz ekran osjetljiv na dodir. Video sadržaj će biti reproduciran preko dva fiksna monitora od 21.5 inča. Tokom noćnih putovanja na raspolaganju će biti također LED rasvjeta. Vozilo je opremljeno i sa inverterom napona 2300 W, što znači da svaki red sjedišta ima utičnice za dodatnu zabavu tokom putovanja. Od ostale opreme možemo istaći još i Konvekta klimu sa aktivnim filterom za antivirusnu funkciju, grijanje, toalet, kuhinju sa termos bocom, sudoperom, bojlerom i frižiderom, displej u prednjem dijelu sa prikazom vanjske temperature, sigurnosnih pojaseva i toaleta, sef u stepenicama u vozačkom prostoru, pod u imitaciji parketa te tepih koji se nalazi u hodniku vozila, vozačkom prostoru, stepenicama te prtljažnom prostoru.

Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Farre tours na želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilom!