BHBus.ba Forum
Gradski prevoz => GP Mostar => Autor teme: The_Dubster - 18 10, 2015, 22:13:56 poslijepodne
-
(http://www.mostarbus.ba/sites/all/themes/bootstrap/logo.png)
Javno poduzeće za gradski prijevoz putnika „Mostar bus“ d.o.o. Mostar
Bulevar br. 11,
88000 Mostar
www.mostarbus.ba
Tema za diskusiju u vezi svih stvari koje se tiču gradskog prevoza u Sarajevu i Kantonu Sarajevo.
Molimo vas da diskutujete na kulturan način i po bontonu te sa valjanim argumentima.
Vaš BHBus tim.
-
Slike prinove
https://www.facebook.com/1645548579100068/posts/2087120311609557/
-
Imamo slike već tri dana u inboxu na fb, al nismo stigli još da postavimo.
-
Ne govori u množini, daj onome ko bi stigao
-
Pa sve trojica imamo pristup inboxu na fb tako da ide množina ;)
-
Ispravak: dajte onima koji bi stigli
-
https://www.klix.ba/vijesti/bih/red-voznje-javnog-prijevoza-u-mostaru-nerazumljiv-gradjanima-a-kamoli-turistima/180801009#6
-
Ne znam šta im ima nejasno biti. Ako autobus ode u 6.10 i podvuceno ispod 6.25 zna se da je povratak i svaka linija tako.
-
https://www.klix.ba/lifestyle/putovanja/vodopad-kravica-je-turisticki-hit-ali-jos-uvijek-nije-povezan-autobusnom-linijom-s-mostarom/190820091
šteta zaista...
potencijal je dobar za njih. Samo produže liniju za Međugorje do Kravica. Čak da ostave gore onaj jedan Master koji bi iz Međugorja vozio samo na Kravice i obratno, a bus radi redovno...
-
Mostar bus pred kolapsom: Nema sredstva za plate radnicima, upitan nastavak vožnji
https://www.klix.ba/biznis/mostar-bus-pred-kolapsom-nema-sredstva-za-plate-radnicima-upitan-nastavak-voznji/200504162
-
stabilizacija na vidiku
Mostar Bus počinje voziti u ponedjeljak, radnicima će biti isplaćene plate (https://www.klix.ba/vijesti/bih/mostar-bus-pocinje-voziti-u-ponedjeljak-radnicima-ce-biti-isplacene-plate/200514108)
-
1996. godine
(https://i.imgur.com/gUaeocd.jpg)
alamy.com
-
msm da je ovo bio APS, a koliko sam shvatio iz njega je nastao APB?
-
Šta znači APS?
-
Autoprevoz Putnicki Saobracaj
-
Jel ovo jedinac?
(https://i.postimg.cc/SNhMP7Zp/nwdn-file-temp-1611922329505.jpg) (https://postimages.org/)
Dva imaju
The_Dubster: Sređivanje citata
-
MOSTAR Isprobali smo novu "peticu" koja povezuje središte grada i vozi svakih 30 minuta (https://www.hercegovina.info/vijesti/mostar-isprobali-smo-novu-peticu-koja-povezuje-srediste-grada-i-vozi-svako-30-minuta/200530/?fbclid=IwAR2DEzGfFzHPDdgxV0uLPO32FA_Iw_pWFUgq58yAAJBPu5iNZNWgP6nUegY)
-
Belmin je uslikao MANa NM na petici.
-
https://www.klix.ba/vijesti/bih/japan-osigurao-grant-od-80-000-eura-da-bi-mostar-bus-mogao-kupiti-novo-vozilo/220302120
-
Sljedeći tjedan u Mostar iz splitskog Prometa stiže sedam MAN-ova Lion's City NL 263, 2007. godište. Nadam se da će ih netko uspjeti fotografirati jednom.
-
https://www.facebook.com/BHBus.ba/videos/1114122662549237
-
Split donirao Mostaru 20 polovnih autobusa i četiri minibusa
https://www.klix.ba/vijesti/bih/split-donirao-mostaru-20-polovnih-autobusa-i-cetiri-minibusa/220831111?utm_medium=Status&utm_source=Facebook&utm_content=220831111&utm_campaign=Klix.ba+Facebook+status
-
moglo se bar jedan dan ranije najavit, ali...
U Mostaru je danas potpuno besplatan javni prijevoz svim građanima (https://www.klix.ba/vijesti/bih/u-mostaru-je-danas-potpuno-besplatan-javni-prijevoz-svim-gradjanima/220920002)
-
Autobusi su u dobrom stanju, ipak su stari 14-15 godina, uredno su odrzavani a presli su mislim svi preko milijuna, boja je otišla ponajviše radi kemikalija ali šo se tiće mehanike su potpuno ispravni, sad nisu novi ali svakako mogu poslužiti i radi se o urednim autobusima, jucer su otisla 3 mana i 2 iveco minibusa .
BVB
-
dosta doniranih je još neregistrovano
(https://i.postimg.cc/VNWJHhL3/DSC-1270.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/C1MRy4Rd/DSC-1272.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/htxzVvF4/DSC-1274.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/9fh4b2Vd/DSC-1284.jpg) (https://postimages.org/)
(https://i.postimg.cc/76BfqTz9/DSC-1287.jpg) (https://postimages.org/)
Možeš li napisati registarski broj drugog busa slijeva na drugoj fotografiji? I ostale registracije bivših splitskih autobusa kad koji uhvatiš. Trebat će nam dugo da sastavimo popis, hvala.
Inače, K40-T-580 je bivši garažni broj 223, prepoznatljiv po novijoj maski, koja mu je stavljena nakon jednog sudara.
-
E02-M-157
-
Vozni park je ažuriran sa listom vozila, garažnim brojevima i slikama koliko ih imamo.
Koristim priliku da se zahvalim rukovodstvu kompanije na ustupljenim podacima.
-
Hvala im na podatcima. Vidim da su samo dva troosovinska Cityja registrirana, valjda će brzo i ostali. Svi drugi bivši Prometovci su u pogonu.
-
Evo par fotografija engleskih dabldekera koje dosad na internetu nisu bile objavljene. Snimio ih je J. G. S. Smith 26. i 27. lipnja 1965., a ja sam ih skenirao iz engleskog časopisa Classic Bus, jedan od brojeva iz 1995. Garažni broj 224 bio je Leyland Titan PD1 koji je originalno bio u voznom parku u Wallaseyju, gradu pokraj Liverpoola. Garažni broj 225 bio je Guy Arab koji je originalno bio u Coventryju. Oba autobusa stigla su u Mostar 1960. u jednoj od zadnjih seriji uvoza engleskih autobusa u Mostar i u Jugoslaviju općenito. Na fotografijama se vidi da im je ulazna platforma bila prebačena s lijeve, originalne, na desnu stranu. Također, autobusi su bili prebojani u mostarsku plavu boju (originalno su ova dva primjerka bila žute i smeđe boje).
(https://i.postimg.cc/W4PLZxwH/FB-IMG-1672501451463.jpg)
(https://i.postimg.cc/pdkGdSG8/FB-IMG-1672501449014.jpg)
CIDOM-CENTAR ZA INFORMACIJU I DOKUMENTACIJU MOSTAR
-
Evo Guy Araba i u boji
https://www.facebook.com/photo/?fbid=2725194797794779&set=gm.3877257382287061
-
https://www.klix.ba/vijesti/bih/mostar-zbog-letova-za-zagreb-uvodi-besplatnu-autobusnu-liniju-do-aerodroma/230425153?utm_medium=Status&utm_source=Facebook&utm_content=230425153&utm_campaign=Klix.ba+Facebook+status&fbclid=IwAR0qgbkOeojmNVGjhGPG3eVoR5g5RWLxNqOdAApZUubxloi3ia0me5GtvhM&mibextid=Zxz2cZ
-
2 Lion’s City troosovinca nisu nikad ni prohodali, a 3 solo su već pred otpis zbog težine kvarova.
-
Znaš li koji su pred otpis? Također, prvotno nisu bila registrirana četiri troosovinca i njih zato nema u voznom parku, tj. njihovih registracija, pa bi to bilo dobro nabaviti.
Inače, nije to previše čudno, to su autobusi koji su u većini slučajeva prešli milijun km. Zna se dogodit da otiđe mjenjač ili nešto jednako bitno. Popravak onda košta kojih 10 tisuća eura, a to Mostarci vjerojatno neće platiti.
-
Ako i ostale budu rashodovali sa prvim većim kvarom, onda će se vozni park vrlo brzo vratit na stanje prije ovo donacije.
-
Da su Splićani korektni i da su donirali iole ispravne autobuse a ne najlošije tog tipa što imaju u garaži...
-
Ne stoji ti komentar, koji se sam po sebi (bez drugog što pišeš) jedino može shvatiti kao podcjenjivački i provokatorski. Među ostalim je i netočan jer je Promet uglavnom dao sve autobuse za modele o kojima je riječ.
Koji su to drugi gradovi koji su Mostaru dali (ponovit ću – dali) autobuse? Direktor Mostar busa na televiziji je prošle godine govorio da će mu doći dubrovački autobusi kad ono, ništa, ćorak.
Pravi problem je da bi Mostar trebao uložiti neke novce pa da kupi nešto autobusa, a ne da svaki put čeka da mu netko udijeli milostinju, u ovom slučaju autobuse koji bi inače išli na otpad.
-
Ne znam kakvi su to veći kvarovi da se bus rashoduje, koji je skoro doso? Motor, mjenjač, pa to danas popravlja more firmi. Imaju valjda sredstva za popravku, ili pak funkcionišu kao Sarajevski GRAS, vozi dok ne stane. Kad stane parkiraju i skidaj dijelove za druge buseve. Ako budu na taj način funkcionisali, mozda već sledece godine će tražiti novu donaciju jer neće imati vozila za redovan rad. Moje mišljenje.
-
Autobusi su bili u solidnom stanju, ni novi ali ni za otpad baš, sad je problem što su ih oni uzeli registrirali i udari gas, nikakvo ulaganje makar naljepnice niti išta, uostalom što reći za firmu kojoj je cijeli VP doniran tamo 2000. kad već i nakon 14-15 godinu su uspili kupiti samo 2 kombija? Nije problem u Splitu problem je što oni ne žele ulagati i to je to.
BVB.
-
Tacno. I da je novo, bez odrzavanja ce stati kad tad. Sobzirom da je ovo politička firma, i ne čudi takvo stanje.
-
Nije mi stvarno bio cilj da nekoga potcjenjujem i provociram. Jel normalno da od 20 i koliko autobusa 4 ne bude ni registrovano, zašto, jesu li u pitanju neki kvarovi pa se ne isplati popravljati ili? Zašto nisu registrovani svi? Meni da neko donira autobus, ja bih ga čuvao kao suvo zlato.
Uostalom već je bio članak, ne znam gdje je objavljen u koju temu, ali bio je na temu toga da su se "Splićani riješili otpada i Mostaru donirali smeće" ne od riječi do riječi ali tako nekako.
A Ante, da su ti busevi ostali u Splitu, zašto bi završili na otpadu, zbog lošeg tehničkog stanja ili zbog obnove voznog parka? Ne znam što su im ovi busevi toliko stari kad Conecti voze po Rijeci... A ako je ipak posrijedi to da su im ovi busevi postali višak i poklonili buseve drugom gradu umjesto da oni uzmu pare od sječe, onda bi Mostar bus trebao biti zahvalan i privatiti se alata
-
Conecti više ne vozi po Rijeci koliko ja znam, Split je uzimao sada buseve starno za novo, kolilko novih toliko starih mora biti uništeno ili poklonjeno tako nešto, sad pogledaj svi busevi u Banja Luci manovi su tih godišta oko 2008. i voze, ovi su dobro održavani, u matičnoj firmi u Splitu jako dobro služili u Mostaru ih uzeli registrirali i dok traje traje, kad ne bude trajalo donirat će neko drugi i to je to.
BVB
-
Jednostavno Mostarci iz nekog razloga “ne vole” niskopodne autobuse, prvi autobusi iz donacije Japana koji su rashodovani su bili Manovi NL. Čim budem saznao koji Splitski Cityiji su zalegli u kvaru napisat ću.
-
Revizija Mostar Busa – Autobusi nabavljeni nezakonito a zemljište prodano bez suglasnosti
https://bljesak.info/gospodarstvo/tvrtke/revizija-mostar-busa-autobusi-nabavljeni-nezakonito-a-zemljiste-prodano-bez-suglasnosti/428038?fbclid=IwAR03orIQUd0fxwiaWXatoVAzI2Ml906t64MuA8weI05khhvt0DqVekCQjqs