Da, ali ako vozač primijeti da nešto nije u redu sa kočnicama, otkud on zna dal će taj poremećaj izazvati udes ili ne... Bilo je na TV-u prije 10-ak godina, Autoprevozov vozač samoinicijativno isključio neispravnu karosu. Vozio par krugova i vidi ne može, neće da ubije nekog. Ovi u AP-u mu dadoše momentalni otkaz jer kao "ako si već vozio nekoliko krugova i ništa nije bilo, onda možeš do kraja smjene"...
Nije lud, ali npr. na nekom autobusu kad se popušta papučica nožne kočnice umjesto protoka zraka čuje se škripanje. Kako da vozač zna jel to kvar koji može izazvati otkazivanje kočnica i sudar ili je nešto bezazleno? Ako šef servisa svojim potpisom tvrdi da je vozilo ispravno, a vozač se dvoumi, nema mu druge nego da mu vjeruje i da ide da vozi. Sad opet neka mu je Bog u pomoći kad ga na sudu pitaju tipa "da li ste vi sa svojim radnim iskustvom i znanjem kao vozač mogli po nekarakterističnom zvuku ili šumovima da pretpostavite da nešto nije u redu"
Mislim da je dispečer kad se ovako nešto desi najmanje kriv (ustvari nije uopšte) jer on sa servisom nema dodirnih tačaka. On ispred sebe za taj dan ima spisak ispravnih i neispravnih vozila potpisan od strane šefa servisa i održavanja voznog parka koji mu je dostavio taj isti šef.
Po meni je najodgovornija servisna služba zajedno sa direktorom pogona, jer mnogo puta ne određuje šef servisa šta će se raditi na vozilima nego rade kako im kaže direktor (gazda) prevozničke firme