520 sa prikolicom od 522 a 522 je remontovan sa prikolicom od 520
533 je brzo napravljen, dok K2 imaju prednji i zadnji kraj od fiberglasa.
Nakon ovog udesa isključena je automatska skretnica od Ilidže prema Željezničkoj stanici, pa je četvorka bila u funkciji samo kad ne rade tramvaji prema gradu. Tako će vjerovatno ostati do remonta iduće godine.
Što se tiče odgovornosti, odgovorna je automatska sklopka.
U pitanju je kvar, a kvarovi se dešavaju, kao što se dešavaju na svakom elektromehaničkom uređaju.
Znači semafor je pokazivao da je otvorena skretnica za pravo, a skretnica je bila prema stanici.
Ovo je nezgodno križanje po tom pitanju, i jedino koje može izazvati ovakav sudar tramvaja.
Ono kod GRAS-a kontroliše skretničar, i još samo tu može doći do sličnog belaja ali samo ako skretničar zaboravi vratiti skretnicu što se nije do sad desilo.