Imao sam priliku da se vozim spratnim Centrolinerom. Prvi i za sad jedini spratni gradski bus u kojem sam se vozio. Visina od 4,56m omogućava klimu na krovu i putnicima koji stoje na oba sprata pruža veći komfor od onog na kakav smo navikli u našim spratnim busevima od 4m. Mislim da ima 81 sjedište (dole 28 gore 53, koliko se mogu sjetit). Kad se tome dodaju stajaći putnici, ne čudi ukupna težina od 28 tona. Malo je jača klima i ojačan je sistem za hlađenje motora zbog visokih temperatura na području gdje vozi. Da ova grdosija bude fascinantna i u pokretu, zadužen je MAN-ov motor od 350 KS (257 kW). Ljudi moji, ovaj spratni Centroliner doslovno jede cestu. I iznutra i spolja ostavlja utisak bezbjednosti i utegnutosti, snage, motor odlično nosi tu težinu, kao da je u pitanju SUV od 2 tone a ne autobus od 20 i kusur tona. Kad se prestrojava iz trake u traku, kad skreće, kao što vidite, uopšte se pretjerano ne naginje (dok se duplo niži King Long iz 2011. nagne ko nezdrav). Brzine mijenja glatko, kao na igrici kad vozite gradski autobus i čujete šaltanje. Kažu vozači da su svi gradski busevi tamo ograničeni na 80km/h, ali ja sam se jednom vozio 85 baš u jednom spratnom Centrolineru. Baš je ležeran na putu.
https://www.youtube.com/watch?v=nrwxT9p-tuoKonkretno ovi busevi su iz 2008. godine i mislim da su ovo jedini Centrolineri N4526 na svijetu. Isporučeno ih je (a samim tim i napravljeno?) svega 170 komada.