Koliko sam vidio po objavama na društvenim mrežama u petak i subotu Kantić je zajedno imao 15 autobusa (8+7) iz Njemačke, 4 iz Švicarske (2+2), još tu ostaje i linija za Benelux te Austriju, te četvrtak i nedjelja...apsolutni rekorderi definitivno...
Po meni najveći gubitnici oko ovog svega - Globtour, te trojac CTS, Biss i Transturist, a da pojasnim i zasto:
Globtour - svima općepoznata priča, nadmašili su i sami sebe s silnim presjedanjima, spajanjima linija i xyz kombinacijama koje ni oni ne kuže. To je samo odraz loše situacije kod njih, te mislim da ne bi bilo čudo da oni kleknu do kraja. Većina autobusa im i dalje leži i ne radi, manji dio koji radi ne može pokriti tolike gubitke na svim linijama, netko bi rekao da je nezamislivo - ali mislim da oni uopće nisu imali dodatnih autobusa sa Zapada.
Trojac CTS-Biss-TTT - ekipa je rezala linije maksimalno, CTS od pr.2 polaska dnevno za D određenim danima, je spao na svega nekoliko polazaka tjedno, TTT također, a Biss je ostao na jednom polasku tjedno za D, i mislim 3-4 za Austriju tjedno...
Po meni nakon ovih svih praznika oba Kantića (Touristik i Line) će izaći kao apsolutni pobjednici cjele situacije + Jelinak, Usora, Halilović, jer dosta dobro su odradili ovaj period povratka sa Zapada, te će se velika većina putnika s njima i vraćati nazad.
A malo gledajući širu sliku, kada ovo sranje od korone bude malo u nekim drugim planovima i putovanja budu koliko toliko normalna, Kantići će imati opet najbolju poziciju, jer jedini nisu reducirali linije prema D, nego su uredno vozili kao i prije korone, mislim da im je to donjelo još nekih 20-30 % novih putnika.