^^^
Ovo, dakle, zadnja izmjena cijena karata je bila početkom 2018. godine i od tada do danas je cijena goriva svakako u nekim momentima opadala ali su prevoznici te promjene tada prešutili.
Dalje, po izbijanju pandemije su u znatnoj mjeri redukovali broj polazaka i još su na sve to dobili brojne subvencije, što od Grada, što od Vlade.
Da li se u međuvremenu radilo na kvalitetu GP kako bi privukli građane da isti redovno koriste!?
Naravno da nisu, uradili su suprotnu stvar - primorali su građane da se još više okrenu automobilima jer su i dalje aktuelan red vožnje sa manje polazaka u odnosu na 2019. godinu. Vozači nemaju nikakve uslove, plate im nisu ni 1000KM i trpe razne stvari, pogledajte samo raspored polazaka na pojedinim linijama i sve će vam biti jasno. Nedopustivo je da na gradskim linijama postoje samo 2 polaska po satu kada postoji realna potreba za 3, vikendom saobraćaju na svakih sat vremena (ranije se samo za praznik vozilo po ovom režimu).
Jesu li prevoznici obnovili svoj vozni park, po potpisivanju ugovora su se obavezali da će do kraja 2020. godine predstaviti nova vozila, ovo nije učinjeno. Istina, u određenoj mjeri su zami jenili stare autobuse sa nešto novijim polovnim vozilima ali to i dalje nije dovoljno, a pojedini prevoznici nisu ispoštovali ni taj dio ugovora kao ni druge (GPS praćenje vozila, klimatizacija vozila, itd.).
Pored toga što se ne drže ugovora, pojedini su, bez dozvola, obložili gotovo cijeli vozni park sa reklamama i u autobuse ugradili reklamne LED panoe što im predstavlja dodatni izvor prihoda, a sa druge strane se ne vide nikakva poboljšanja. Posljednju kupovinu novih vozila, koliko je meni poznato, je uradio Autoprevoz i to prije tačno 9 godina kada su nabavili 5 novih Guleryuz Cobra GD-272 LF, o čemu mu ovdje pričamo? Pa Vi na ovom forumu ste svjedoci kakva vozila dolaze i saobraćaju GP.
Zanima me, da li postoji ovdje redovan korisnik GP u Banjoj Luci?
Zabranjeno citiranje zadnjeg posta.
Moderator: Slavisa