Autor Tema: Setra serije 500  (Posjeta: 142399 vremena)

0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Marko NS

  • Legenda
  • *
  • Postova: 1844
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #195 u: 14 10, 2020, 21:40:34 poslijepodne »
Led je serijski mislim da ne postoji mogucnost Xenonona.
https://busfahrt.com/images/stories/testberichte/setra_s_531_dt.pdf
Zanimljivo je da je cena u ovom clanku 505.000€ sto je jako cudno posto ovo vozilo ima Top Class Opremu , a znam da je u Flix izvedbi placena 580.000€ video sam kod gazde na fb.
Polovne su oko 450.000€ na mobile.de tako da je tesko da je to pocetna cena :)

Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7350
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #196 u: 14 10, 2020, 21:47:41 poslijepodne »
Pa ja imam informaciju da je jedan prevoznik sa balkana (nije Kantić, bus je na domaćim, balkanskim tablicama, ali da ga ne imenujem), svoju 531DT platio 476,000 € i mislim da je nova (Ako laže vozač lažem i ja)

Offline Marko NS

  • Legenda
  • *
  • Postova: 1844
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #197 u: 14 10, 2020, 22:09:03 poslijepodne »
Pardon Flix izvedba je oko 480.000€ bez pdv-a sad sam proverio, pobrkao sam loncice sa eCitarom  ::)

Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7350
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #198 u: 16 10, 2020, 15:53:37 poslijepodne »
Mislim da sam na autobusi.net pročitao da se rezervni točak može postaviti u prtljažni prostor, a može da bude i na drugom mjestu. Gdje je to drugo mjesto? Kod Top Touristove 531 nije u prtljažnom prostoru

Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7350
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #199 u: 16 10, 2020, 16:33:19 poslijepodne »
P.S. Ne znam koliko je ovaj Sideguard Assist korisan na autoputu, zamislite situaciju, autobus se kreće lijevom trakom i hoće da se prebaci u desnu. Tik uz njega se kreće malo auto. Autobus prelazi, siječe mu put i on (auto) je prinuđen da prikoči. U takvim situacijama je dovoljno da auto samo malo prikoči i bus nesmanjenom brzinom ode svojim putem u koju god hoće traku. Ako i bus (tj. Sideguard Assist) krene maximalno kočiti, automobil, koliko god kočio, će udariti u bus.

Evo da vam pojednostavim, to je isto kao kada npr. vozite iza drugog vozila 100km/h i vozilo ispred je prinuđeno da naglo koči. Odlučujete da kočite i vi. Hoćete li ga sustići sazada zavisi od ispravnosti kočnica, vaših guma, sposobnosti, itd.

To da autobus pri nesmotrenoj promjeni saobraćajne trake automatski zabode kočnicu, a ispred vas je na 2-3 metra, pomalo mi je apsurdno i nadasve nebezbijedno.

Offline Daniel12

  • Mlađi član
  • *
  • Postova: 173
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #200 u: 16 10, 2020, 16:36:58 poslijepodne »
Pa ja imam informaciju da je jedan prevoznik sa balkana (nije Kantić, bus je na domaćim, balkanskim tablicama, ali da ga ne imenujem), svoju 531DT platio 476,000 € i mislim da je nova (Ako laže vozač lažem i ja)
ako je to firma iz Gospića te je je sigurno 476.000€

Offline mate

  • Legenda
  • *
  • Postova: 4106
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #201 u: 16 10, 2020, 19:04:10 poslijepodne »
Ako je firma iz Gospića, onda molim lipo nije Balkan ::)

A ako je Knežević, onda je iz Korenice, i ne bi me čudila ta cijena, jer sam pričao s nekolicinom njihovih drivera, da je bome ta cijena...

Offline Marko_BL417

  • Legenda
  • *
  • Postova: 7350
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #202 u: 16 10, 2020, 20:01:18 poslijepodne »
Mislio sam na Globusa iz Srbije, ali evo sad se može pretpostaviti da 2/4 Setre 531 DT na BalkOnu imaju istu opremu, budući da su nabavljene po istoj cijeni?

Offline setra315gt-hd

  • Vozač Autobusa
  • Član
  • *
  • Postova: 267
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #203 u: 16 10, 2020, 23:44:52 poslijepodne »
Marko da se nadovezem na tvoje postove. Svaka cast sve dobro prezentovano o setri nema greske samo sto se tice elektronike kocenja, drzanja rastojanja, prelaska iz jedne trake u drugu sve je to dobro napravljeno al dok ne vidis dobro na retrovizor kod prestrojavanja ili ako ne drzis oci otvorene i ako nisi skoncentrisan na putu ne vrijedi ti ni jedan sistem. Tako da kolege pamet u glavu, koncentracija na putu, drzanje rastojanja i sve se to moze bez suvisne elektronike 😊

Offline Marko NS

  • Legenda
  • *
  • Postova: 1844
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #204 u: 17 10, 2020, 01:07:58 prijepodne »
Knezevic ima Flix opremu i to s slaze sa onim sto sam napisao da kosta oko 480.000 eura bez pdv-a.
Rezervni tocak ide iza desne gume prve osovine standardno , ali ako treba mesto za invalide mora nazad u prtljazni prostor.
Inace izasao je novi zakon u Nemackoj od 1 Januara 2020 gde svi linijski Autobusi registrovani u DE moraju da imaju Lift u Normalnim busevima ili Rampe u Dekerima, minimalno moraju da se imaju 2 mesta za invalide.Zbog toga ide rezervni tocak nazad posto nema bvise podesta napred ispod stola.
To se odnosi na linijski prevoz kao BlaBlabus ili Flixbus , lako se moze videti da zbog toga svi novi busevi ili imaju lift ili rampe.  :)

Offline The_Dubster

  • Administrator
  • Legenda
  • *
  • Postova: 11066
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #205 u: 04 11, 2020, 08:34:29 prijepodne »
Izgleda da Setra od decembra obustavlja proizvodnju vozila u Neu-Ulmu. Pad od 60% u prvih 9 mjeseci u sektoru prevoza je uzrokovao ovu odluku i sudbina 1200 radnika je neizvjesna...

Offline Busfahrer

  • Vozač Autobusa
  • Član
  • *
  • Postova: 340
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #206 u: 04 11, 2020, 19:41:41 poslijepodne »
Do februara je fabrika zatvorena, a radnici su na kurzarbeit.

Offline Marko NS

  • Legenda
  • *
  • Postova: 1844
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #207 u: 22 11, 2020, 02:53:36 prijepodne »
Ne radi Turisticki deo ali zato Gradski i Prigradski deo radi ne normalno ima bas dosta isporuka , dali drzave EU tako podsticu makar malo proizvodnju ili je slucajnost. Bice zanimljivo videti koje ce cene vozila biti posle ovog svega i dali ce se kao dosad porucivati nova vozila kao na traci ili ce biti kao pre da se bus drzi po 8 do 10 godina.

Offline Busfahrer

  • Vozač Autobusa
  • Član
  • *
  • Postova: 340
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #208 u: 22 11, 2020, 17:56:34 poslijepodne »
Mislim da Njemacki prevoznici i dalje stoje stabilno, jer velika vecina vozi skolske linije i sl, a imaju i pomoc od drzave.
Sta ce biti sa ovih novopecenih prevoznika izCeskr, Poljske, Hrvatske,... koji su vozili Azijate ispod cijene je pitanje

Offline Marko NS

  • Legenda
  • *
  • Postova: 1844
    • Profil
Odg: Setra serije 500
« Odgovori #209 u: 23 11, 2020, 00:59:09 prijepodne »
Nude pomoc ko i u Austriji pa dobijes prvi put 1500 eura pomoci , jeste da voze za skole lako je ko ima 2-3 busa ali ko ima preko 10 njima svakako nece biti jednostavno prebroditi sve ovo svakako , ali nadam se da ce se opet voziti kao i pre ipak ne bih bilo zanimljivo bez prevoznika iz ostalih zemalja  :)
« Zadnja izmjena: 23 11, 2020, 00:59:26 prijepodne od Marko NS »