Prikaži postove

Ova sekcija vam omogućuje pregled svih postova koje je objavio ovaj član. Napomena: možete vidjeti postove samo iz rubrika kojima trenutno imate pravo pristupa.


Poruke - DWProski

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 7
31
Rad foruma / Odg: Pitanja korisnika vezana za rad foruma
«  u: 03 06, 2021, 11:17:22 prijepodne »
Hvala na prozivci. Imam sjajan bug gdje uopće ne dobivam obavijest da sam dobio privatnu poruku, a nemam naviku svaki put pogledati jesam li dobio šta kad dođem da vidim nove postove na forumu.


I da, smiješno mi je, jer si me stvarno zapanio kada si me to pitao, jer sam isti tracker (dakle identičan(!), jedino što se razlikuje je količina dostupnih podataka) prilagodio za Rijeku i Ljubljanu i niko me nije pitao takvo pitanje.


I ja još kažem (na početku, dok sam ti poslao i verziju koja nije bila javno dostupna) da je to to - onaj string identifikator je jedino što znam oko autobusa, zato ako se želi šta dopuniti da se moraju zavrnuti rukavi i da se ti podaci moraju prikupiti na terenu, a ti sad pitaš "da li je moguće još nešto dobiti iz toga". Ne, nije. I to je rečeno više puta.

32
GP Banja Luka / Odg: GP Banja Luka - Razno/Diskusije
«  u: 14 05, 2021, 18:52:28 poslijepodne »
Ne, čini mi se da je taj identifikator konstantan, bez obzira na kojoj je liniji bus. Samo treba upratiti koje tablice odgovaraju kojem identifikatoru i onda se može znati gdje je raspoređen koji bus.

33
GP Banja Luka / Odg: GP Banja Luka - Razno/Diskusije
«  u: 14 05, 2021, 15:55:06 poslijepodne »
Budući da su me oni kojima sam poslao na testiranje, kako bi oni sami rekli, iskulirali, puštam u javni domen:


https://vekejsn.github.io/bl-tracker/index.html

Moguće je ručno dopuniti podatke, ali samo sa potvrdama o kojim se autobusima radi uživo. Svaki bus ima svoj identifikator i lako se mogu dopuniti podaci ako pribilježite identifikator busa i registracijsku tablicu istog.



34
GP Banja Luka / Odg: GP Banja Luka - Istorija i stare slike
«  u: 10 05, 2021, 00:46:42 prijepodne »
RH580-25.

35
GP Banja Luka / Odg: GP Banja Luka - Razno/Diskusije
«  u: 29 03, 2021, 20:03:15 poslijepodne »
Citaro K je ex-Postauto.

36
Prevoznici A-Đ / Odg: Avis, Gračanica
«  u: 24 03, 2021, 23:59:16 poslijepodne »
Kako je drži privatnom ako je dostupna javno na internetu?

37
GP Banja Luka / Odg: GP Banja Luka - Razno/Diskusije
«  u: 05 03, 2021, 15:02:56 poslijepodne »
Kutsenits Hydra City, ex OBB Postbus Amstetten. Trebalo bi da mu se može kodirati displej, Mobitec je u pitanju.

38
GP Banja Luka / Odg: GP Banja Luka - Razno/Diskusije
«  u: 04 03, 2021, 18:25:10 poslijepodne »
Jedino što mogu prokomentarisati je da se vidi da su samo inžinjeri pravili aplikaciju, jer je UI i UX poprilično slab  ;D


Koliko sam saznao (interno) još neke IT firme su u igri za kompletnu integraciju sistema praćenja i implementiranja elektronske naplate, pa će biti interesantno vidjeti šta će na kraju biti.


Taj "k" minibus je najvjerovatnije neki Kutsenits.

39
GP Sarajevo / Odg: GP Sarajevo - Razno/Diskusije
«  u: 03 03, 2021, 10:54:18 prijepodne »
Ministar je prvi sudjelovao u korupciji sa nabavkom LPG autobusa, da li to znači da će podići tužbu protiv sebe?

40
GP Banja Luka / Odg: GP Banja Luka - Razno/Diskusije
«  u: 19 02, 2021, 21:46:23 poslijepodne »
100% se radi o godini ulaska u preduzeće. Nažalost moje poznavanje japanskog i mogućnost prevodioca da to pravilno prevede mi ne omogućuju da to potvrdim. Ne sjećam se koje godine je tačno bila ta talijanska akcija "1000 autobusa za RS" (ako je uopće 1000, barem se tako sjećam da sam negdje čitao), ali mislim da bi se trebalo poklapati.

41
Autobuske linije / Odg: Diskusija o međunarodnim linijama
«  u: 20 01, 2021, 19:27:01 poslijepodne »
Ako ćemo sve i pomenuti, Centrotrans često vrši prijevoz radnika Bosnalijeka sa Futurom/Coachom u Flixbus šemi.

42
Autobusi generalno / Odg: Aktuelno - Info - Bus - Business - Afere
«  u: 18 01, 2021, 14:38:54 poslijepodne »
Funkcionalan javni gradski prijevoz ne može funkcionisati po privatničkom režimu. Prvi i glavni temelj funkcionalnog JGP je redovnost, a odmah iza toga ide praktičnost. Koliko se potencijalnom putniku isplati da sačeka vozilo javnog prometa i koliki put dodatno mora preći od starta do prijevoznog sredstva i od prijevoznog sredstva do cilja.


Naravno, za to je potreban novac, koje nadležne ustanove ili nemaju ili nisu voljne toliko izdvajati, samim tim se ne mogu ispuniti osnovni temelji.


Članice EU su u povlaštenoj poziciji, pogotovo one siromašnije, koje lako apliciraju na razne grantove, pomoću kojih mogu unaprijediti infrastrukturu i vozna sredstva, a novac koji bi bio uložen u nabavku istih se može preusmjeriti u subvencioniranje prijevoznika, dok sa druge strane krediti EBRD-a, ruskih, turskih, kineskih i čijih još banaka nisu toliko široke ruke, jer zauzvrat imaju daleko veće zahtjeve (recimo, sad što će biti sa GRAS-om, da će se zemljište remize morati prodati kako bi se na njemu izgradili stambeno-poslovni prostori). Otprilike kao zahtjevi koje MMF postavlja državi kada se treba zadužiti kako bi PIO/MIO imao dovoljno novca da isplati penzije - rata i kamata nisu toliki problem, problem je šta se traži pored toga.


U suštini, za banana republike, kao što smo mi, privatnici su jedini dugoročan izbor, ali bez pravilnog subvencioniranja istih, ta dugoročnost je upitna.

43
Gradski prevoz u ostalim gradovima van BiH / Odg: Gradski Prevoz u Beču (A)
«  u: 08 01, 2021, 11:35:48 prijepodne »
GRAS-ovi neovisno od linije troše otprilike litar plina na kilometar, otprilike mogu 2 - 2,5 smjene. CNG-ovi sa jednim punjenjem mogu 4-5 smjena odraditi.


LPG-ovi su općenito promašaj, definitivno su nabavljeni čisto da bi se nečija firma ugradila u nabavci plina.



44
Gradski prevoz u ostalim gradovima van BiH / Odg: Gradski Prevoz u Beču (A)
«  u: 08 01, 2021, 10:11:03 prijepodne »
CNG autobusi nisu postojali tada (krajem 70-tih), pa je jedina alternativa za ekološki prihvatljiviji pogon bio LPG. Vjerovatno zbog troškova vezanih uz izgradnju novih kapaciteta za punjenje CNG autobusa i trošak školovanja osoblja je bio veći nego što je bila ušteda na CNG-u. Plus što za ove *MAN NG273T4 smo dobili informaciju da su upravo oni razlog zbog čega je WL u potpunosti ukinuo LPG i prešao na dizelske autobuse. Navodno (prema kolegama iz Beča i iz WL) NG273T4 imaju daleko veću potrošnju od G&S NG273M18 i NG243M18, te su sve uštede koje su se mogle ostvariti nestale. Plus što su dizelski autobusi zbog novih, strožijih normi, podjednako dobri, ako ne i bolji, što se tiče emisija.

45
Autobusi generalno / Odg: Prinove u firmama (2017-2021)
«  u: 21 12, 2020, 16:38:15 poslijepodne »
Dabogda da su za BiH, svi ti LPGovi su prodani do kraja septembra prošle godine i nakon toga su neprodani pozavršavali u Slovačkoj, Rumuniji ili Mađarskoj.

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 7