Prikaži postove

Ova sekcija vam omogućuje pregled svih postova koje je objavio ovaj član. Napomena: možete vidjeti postove samo iz rubrika kojima trenutno imate pravo pristupa.


Teme - Marko_BL417

 Str: 1 2 3 [4] 5 6 ... 27
46
Prevoznici L-P / Putnik Tours, Gradiška
«  u: 23 10, 2021, 21:44:02 poslijepodne »
PUTNIK TOURS
Atinska 10
Gradiška, BiH

Tel. 065/955-139



Banja Luka, 23,10.2021. u pitanju je Mercedes Ristic R815 Turist




47
Prevoznici L-P / MT, Bajinci
«  u: 02 10, 2021, 21:26:37 poslijepodne »
Javni prevoz putnika "MT"
M- Radomir s.p.
Bajinci, BiH

Telefon:
+387 65 717 210



Danas u Banjaluci, na vanrednoj vožnji, jedno od vozila je i Setra S 315 HD ex. Golubić za koju smo se nedavno pitali gdje je završila




48
Prevoznici iz Makedonije / Rule Turs, Skopje
«  u: 20 09, 2021, 01:08:14 prijepodne »

Rule turs
Jul. Nikola Karev No.20
Skopje



Po završetku ljetne sezone, na liniji Skopje - Herceg Novi se ustalio ovaj malac



Ovo ljeto sam imao u planu da snimim 10-ak autobusa na raznim mjestima (imao sam ih zapisano 12). Kako sam shvatio da od toga nema ništa jer sam došao praktično na kraj sezone koja je ionako na izdisaju, bazirao sam se na ove linijske, i to tri, a od vanlinijskih šta uhvatim (i tu je na kraju bilo dosta materijala, ponavljam, obzirom na okolnosti mogu biti prezadovoljan). Od ova tri linijska, jednu Irizar PB sam snimio po planu, jednu tojku koju ganjam već 5-6 godina da je makar uslikam, napokon sam snimio, a što se tiče druge 315-ke sa spiska (od Rule Toursa), ne znam da li neka viša sila utiče na ovo ili šta je, ja ne znam. Od 23.8. do 15.9. svaki Ruletov polazak iz CG sam ispratio (ide sdd), ili na stanicama HN i Kotor, ili na magistrali. 24. i 26.8. je bio MAN, a 28.8. sam imao obaveza i - pogodite - bila je S 315 GT-HD. Gledam kako prolazi magistralom i ne vjerujem. E od tad ništa nisam prepuštao slučaju. Od 30.8. do 15.9. sam ispratio svih 9 polazaka ne bi li naišla Setra kad toliko želim da je snimim, međutim od tog 30.8. do 15.9. je svaki put nailazilo ovo govn* sa slike iznad. Da stvar bude još fascinantnija, ta trojka bježi i kolegama iz ex-yu. Na autobusi.net imaju tri slike (dvije vezane iz 2013. kad je stigla i jedna iz 2019.) a na autobusi.org nijedna. Što se tiče BHBus-a, prvi forum nije imao ni jednu sliku (od ovih koje su dostupne na serverima), drugi je imao dvije (iz te 2016.) ali navodno ih je ledeni talas početkom 2017. "potopio", dok na ovom forumu, kao što vidite, tema nije ni bila otvorena. Vidio sam je u septembru 2019. ali opet me je bila iznenadila

49
Prevoznici L-P / Moto Boem Trans, Negotin
«  u: 11 08, 2021, 20:18:09 poslijepodne »
Moto boem trans d.o.o.
Badnjevska bb
19300 Negotin
tel.019/549-170



Juče u Sarajevu, pozdrav vozaču!


50
Prevoznici A-Đ / Aladin Tours, Ub
«  u: 11 08, 2021, 20:15:49 poslijepodne »
Podaci o prevozniku će biti uneseni naknadno.


Juče u Sarajevu






51
Prevoznici E-K / Garo Reisen, Novi Pazar
«  u: 13 07, 2021, 19:12:48 poslijepodne »
Garo Reisen
Stevana Nemanje 50
36300 Novi Pazar

Telefoni:
063 611 711
062 611 711

e-mail: office@garo-reisen.rs
Web site: www.garo-reisen.rs



Borislav se javlja iz Kelna


52
Autobusi generalno / REPORTAŽA: Posjeta Agrokomercu Velika Kladuša
«  u: 27 06, 2021, 15:34:19 poslijepodne »
Dobra volja i par kontakata bilo je dovoljno da se realizuje posjeta nekadašnjem privrednom gigantu zvanom Agrokomerc. Podstaknut jednim videom na koji sam slučajno nabasao, a svjestan da će jednom doći dan kad busevi više ne budu na placu gdje sam ih slikao i da isti sve više i više propadaju, riješih da se povežem sa ljudima koji su upućeni u stanje firme i nakon kraćeg premišljanja se 25.6. uputih na "turu" od nekih 370 km u oba pravca.

Agrokomerc je firma osnovana 1969. godine sa sjedištem u Velikoj Kladuši. Imali su pogone i u (tadašnjoj SR) Hrvatskoj. Bavili su se prehrambenom industrijom, bili su jedan od glavnih snabjevača JNA i NATO-a i taj podatak govori dovoljno o ozbilnosti i reputaciji kakvu je ova firma imala. U zlatno doba firma je imala oko 13.000 zaposlenih. Početak 21. vijeka je vrijeme kad u svijetu sve ide na bolje, a na Balkanu je sve gore i gore, pa tako nije bio pošteđen ni Agrokomerc. Par reorganizacija i loša privatizacija doveli su do toga da je danas proizvodnja na izdisaju, ali prema riječima čovjeka s kojim sam pričao, sektor prevoza i turizma nije propao posredstvom loše privatizacije nego je to krenulo nešto ranije.

Osim proizvodnje, bavili su se prevozom tereta, prevozom putnika i turizmom. Samo servis je imao 300 zaposlenih i radilo se u tri smjene. Imali su oko 450 voznih jedinica (solo kamioni, šleperi, prikoličari i autobusi). Od linija su imali lokal po USK uključujući V. Kladuša - Bihać, te dvije međugradske, i to V. Kladuša - Tuzla i V. Kladuša Sarajevo, a njihovi turistički autobusi su se mogli vidjeti širom Jugoslavije i Evrope, na ekskurzijama i VIP vožnjama. Busevi su bili uglavnom domaće proizvodnje - TAM, Dubrava, Sanos i poneka Avtomontaža iz Ljubljane. Nažalost nepoznat je podatak koliko kojih buseva je bilo i da li je, sem navodno jednog Neoplana, bilo još nekih stranih marki.

Prizor na ulazu djeluje nekako tužno. Portirnica, upravna zgrada, hale za remont i održavanje vozila dugačke više desetina metara, veliki plac na kojem se vide ostaci iscrtanih parking mjesta govore mnogo toga i može se zamisliti duh tog vremena i kako su radnici cirkulisali unutar firme i vozila koja su kroz kapiju izlazila na svoje radne zadatke. A malo dalje iza ćoška 10 polurashodovanih autobusa i dva kamiona koji propadaju i žalosno je da ni jedan autobus bilo koje marke nije sačuvan u svrhu eksponata. Takođe, prema njegovim riječima, ni jedan bus nije prodat nekoj drugoj firmi nego su svi busevi pozavršavali na otpadu.

Prvi bus u nizu je TAM 260A116P
















53
Ostali proizvođači / Marbus
«  u: 25 06, 2021, 22:10:30 poslijepodne »
Ovaj Marbus je u voznom parku Bećirovića označen kao B4 080 CS. Šta znači ovo CS?



Slikano juče na vanrednoj u Banjaluci

54
Čazmatrans Grupa / Čazmatrans Vukovar - Razno/Diskusije
«  u: 11 06, 2021, 23:19:18 poslijepodne »
 
Čazmatrans Vukovar d.o.o.
Vinkovačka 50
32000 Vukovar
tel.:+385 32 432 162


Tema namjenjena za diskusiju i ostale informacije vezane za ovu kompaniju.




Baš je lijep ovaj City... lijepa boja

55
Autobusi generalno / Ex-yu busevi prodati u daleke krajeve
«  u: 29 04, 2021, 11:42:25 prijepodne »
Podstaknut jučerašnjom diskusijom otvaram ovu temu, koja može biti zanimljiva i itekako informativna, što će doći do izražaja tek godinama kasnije kad se budemo prisjećali naših drumskih krstarica koje smo ostavili na milost i nemilost drugoj strani svijeta.

Balkan i generalno jug Evrope se na svjetskoj ekonomskoj ljestvici nalazi na sredini (jesam optimista hahaha). U dosta segmenata smo ispod prosjeka, ali u nekim segmentima (ako se tako može reći za ovaj) smo iznad. Dakle šta radimo, nove i polovne autobuse i kamione uvozimo iz Njemačke, Austrije i dr. i kad se kod nas izvozaju rashodujemo ih, a one koji malo bolje izdrže južnoevropske puteve prodajemo dalje, najčešće na Bliski Istok i u Afriku. Ima par buseva koji su iz ex-yu završili u Bugarskoj i Grčkoj, a mislim čak i da je neki naš (ex-yu) bus završio u kontra pravcu, u Švedskoj ili nekoj drugoj razvijenoj zemlji Evrope (ali ovo nisam siguran, pa čekam potvrdu/demant od vas).

Dakle moja zamisao je da popišemo što više buseva od Vardara do Triglava koji su novi dom pronašli daleko od nas. Pošto je ovo forum iz BiH, sa najviše članova odavde, prirodno bi bilo da se jave stari i mladi znalci, sa sa većim brojem buseva iz BiH, ali to ne umanjuje značaj informacija od članova iz ostalih ex-yu država... Ovo kažem aludirajući na to da se svi malo aktiviramo i od ove teme napravimo riznicu korisnih informacija kako za sadašnje tako i za buduće generacije.

Pa da krenemo od jednog pomalo zaboravljenog Mercedesa O404 RH koji je nakon dva vlasnika u BiH (Kondor i Drljić) novi dom pronašao na Bliskom Istoku (na starom forumu se spominju Pakistan ili Saudijska Arabija)

Novi dom je 2018. godine našla Bočcova S 315 HDH/3 i to u Iranu.

Mislim da je i jedan bus da l' iz Zvornika, Vlasenice... izvezen u isto područje

Zatim famozni Borin O404 RHD koji je otišao u Emirate, ali je u međuvremenu ova informacija postala upitna, ali mislim da je to to jer su se na fb page javili iz firme Boro i u komentaru nisu opovrgnuli da su prodali taj bus u UAE. Da ga nisu prodali tamo, pretpostavljam da bi to sigurno i napisali u komentaru. Jedino je razlika što dok je bio na bh. tablicama na zadnjoj slici nije imao natpise na haubi (februar 2015.) dok na slikama iz Emirata ima. Možda su naši poslije 2015. dodali natpise a možda stvarno nije isti bus... Ali opet ne vjerujem da bi svaki detalj tako vješto i vjerodostojno iskopirali...

Spominjalo se da je istim putem otišao i O404 SHD iz Clisse, zna li neko državu? Ima par Slavonaca takođe

Svaka informacija, link, slika bivšeg i novog vlasnika... dobro došli... sve ex-yu zemlje

56
MAN / Najbolji MAN-ov model ?
«  u: 27 04, 2021, 21:16:17 poslijepodne »
Koji vam je najbolji MAN-ov autobus?

MAN-ovi motori su uz Mercedesove, Volvo, Skanijine i DAF-ove motore jedni od vodećih u cijelom svijetu i imajući to u vidu svakako bi manje-više trebali imati respekt prema njima, ali autobus ne čini samo motor i pouzdanost mehanike. Tu je još mnogo drugih stvari, počev od dizajna samog autobusa, preko udobnosti do praktičnosti na dužim relacijama (veličina kreveta, frižidera itd. na to nam komentar mogu dati vozači).

Gradskih i prigradskih MAN-ova sam baš puno prošao, ali neću njih da komentarišem jer su to autobusi za vožnje do pola sata-sat, max. 2

Samo ću reći da mi je SL dizajnerski ružniji od NL, no s druge strane NL previše lupa u odnosu na SL koji djeluje mekše, razrađenije. Ovo se posebno odnosi na poređenje NL xx3 naspram SL, kako xx3 iz iste generacije, tako i xx2 iz prethodne. Puno puno su mi ležerniji SL

Što se turizma tiče, moje skromno iskustvo sa dva Lion's Coacha iz dvije različite generacije kaže da je Coach I full udoban, a Coach II neudoban. Opet s druge strane kažu vozači da je prednost dvice što manje troši (i jedan i drugi imaju po 460 KS). Ne znam kakvi su ovi najnoviji niti kakva su kožna sjedišta u njima i u starijim Coachevima

57
Autobusi generalno / Autobusi u BiH nekada
«  u: 13 09, 2020, 23:09:08 poslijepodne »
Tema za slikovni prikaz naših autobusa sa obilježjima inostranog ex vlasnika.

Da počnemo sa jednim Neoplanom N1116/3HL



Pa još dvije Banjalučanke



Po jedna 417 HDH iz Prijedora i Zavidovića



I na kraju moj omiljeni autobus



Ne mogu da nađem Bočcovu Setru S 315 HDH/3 dok je bila u BBS pa ako ko naleti neka mi pošalje

Šaljite prijedloge i za ostale buseve ili pravite sami (ja sam ovo pravio u PhotoScape u odjeljku Page)

58
Ostali proizvođači / TAZ Dubrava
«  u: 16 07, 2020, 00:28:24 prijepodne »
Za početak par zanimljivih činjenica sa fb grupe TAZ Dubrava


Tvornica autobusa Zagreb (TAZ), tvornica za proizvodnju i servisiranje motornih vozila sa sjedištem u Zagrebu. Sljednik je radionice Autokaroserija Zagreb, utemeljene 1948. nakon izdvajanja iz Državnoga autopoduzeća Hrvatske. Pod nazivom Tvornica autobusa Zagreb djelovala je od 1979.

Isprva je Autokaroserija Zagreb poslovala u Kustošiji, a potom je preseljena u Savsku cestu 106, gdje je tridesetak radnika ručnim alatom izrađivalo karoserije s drvenom konstrukcijom na različitim kamionskim podvozjima. Početkom 1950-ih za izradbu konstrukcija umjesto drva počeo se rabiti čelik. Autokaroserija je započela suradnju s Fabrikom automobila Priboj (FAP) koja joj je isporučivala podvozja pogonjena motorima tvornice FAMOS iz Sarajeva, a 1955., nakon preseljenja u industrijski pogon u zagrebačkom naselju Studentski grad 1954., počela je tipska proizvodnja autobusa i s kamionskim podvozjima slovenske Tovarne avtomobilov Maribor (TAM), pa je Autokaroserija u drugoj polovici 1950-ih postala specijalizirani proizvođač karoserija čelične konstrukcije za autobuse namijenjene međugradskomu prometu. Godine 1958. proizveden je autobus za međugradski promet Dubrava 5, poznat pod nazivom raketa. Futurističkoga dizajna i luksuzne unutarnje opreme, raketa je postigla znatan tržišni uspjeh.

Tijekom 1960-ih Autokaroserija je razvila brojne modele autobusa serije Dubrava. Model Dubrava 10 izvozio se u afričke zemlje, a unaprijeđena i poboljšana inačica Dubrave 100 prvi je domaći autobus prilagođen gradskomu prometu. Na podvozjima Dubrave 10 proizvodili su se i furgoni namijenjeni prijevozu namještaja. Od 1962. radionica je djelovala u sklopu Industrije transportnih vozila (ITV), poslovnom udruženju jugoslavenskih poduzeća, a od 1969. bila je članicom združenoga poduzeća FAP-FAMOS Beograd (FFB), koje je iste godine s njemačkim koncernom Daimler-Benz sklopilo ugovor o licencnoj proizvodnji kamiona, autobusa i motora. S Daimler-Benzovom tehničkom dokumentacijom u Autokaroseriji su se počeli proizvoditi dijelovi, ali je zbog slabe opremljenosti proizvodnim strojevima i načina proizvodnje prilagođenoga malim serijama proizvodnja najsloženijih elemenata podvozja bila preskupa.

Početkom 1970-ih ulagalo se u dogradnju i proširenje proizvodnoga i skladišnoga prostora te u modernizaciju radionice. Pripajanjem metalskoga i tapetarskoga poduzeća Progres iz Jastrebarskoga, 1974. započela je proizvodnja autobusa O 302 i O 303 iz Mercedesova programa, a u suradnji s tvornicama u sklopu združenoga poduzeća FFB-a vlastitih modela na Daimler-Benz podvozjima, npr. međugradske i turističke inačice Dubrava 2313. Godine 1979. proizveden je prvi autobus domaće proizvodnje na samonosivom podvozju sa zračnim oprugama Dubrava 14. Iste je godine radionica promijenila ime u Tvornica autobusa Zagreb (TAZ). Autobus Dubrava 14. proizvodio se u gradskoj i međugradskoj inačici te uspješno prodavao na domaćem i inozemnim tržištima.

Godine 1982. TAZ je sklopio ugovor o razvoju prototipova autobusa pogonjenih motorima austrijskoga proizvođača Steyer-Daimler-Puch, a 1988. počeo je surađivati s njemačkim poduzećem Neoplan na proizvodnji turističkih autobusa, dok je s čehoslovačkim partnerom Avia pokrenuta proizvodnja minibusa. Devizni propisi, nedostatak sirovina i neujednačena kvaliteta repromaterijala te nesigurnost isporuke robe, kao posljedice naftnih kriza i zaduženosti SFRJ, uzrokovali su probleme u poslovanju, što se očitovalo neispunjavanjem proizvodnih planova, nemogućnošću udovoljavanja narudžbama i kašnjenjima u isporuci vozila naručiteljima. Unatoč problemima, proizvedeni autobusi izvozili su se u Saudijsku Arabiju, Siriju, Egipat, Alžir, Zambiju, Čehoslovačku, Veliku Britaniju, Dansku, Irsku, Finsku i Kinu. Za domaće su se tržište, osim furgona, proizvodila i razna specijalna vozila, poput reportažnih kola 1980. isporučenih Televiziji Zagreb. Tijekom 1980-ih tvornica je zapošljavala oko 1200 radnika, a godišnja proizvodnja kretala se između 500 i 900 autobusa.

Tijekom 1990-ih TAZ je proizveo seriju oklopljenih sanitetskih vozila za potrebe HV-a. Nakon privatizacije poduzeće je zapalo u probleme koji su kulminirali 2000. pokretanjem stečajnoga postupka zbog nelikvidnosti. Proizvodnja je ugašena, a nekretnine su prodane.


TAZ Dubrava D1429


59
Mercedes / Najbolji Mercedesov Model
«  u: 11 07, 2020, 01:33:42 prijepodne »
Koji je po vama najbolji i/ili najljepši Mercedesov model?

Legendarnu 303-jku ne treba ni spominjati, ona je, kao i Setrin model 215 HD, No 1.

Lično mislim da je Mercedes u autobuskom programu radio odličan posao (namijerno kažem "radio" jer je sa novom serijom Travega i Tourisma baš da izvinete usr*o). Što se mehanike tiče, više-manje su svi dobri. Stoga će moj spisak biti baziran na estetiku (mada se o tom ne raspravlja al' et'...)

1 - Toursmo I redizajn (kakve ima Pepeks)
2 - Tourismo II (gen. od 2006-7 do 2015.)
3 - Travego I RHD-L
4 - Travego II bilo koja dužina
5 - turski Travego SHD-L 17
6 - O403 još samo da ima bunkere iznad točkova i top
7 - O404 - estetski mi je najljepši SHD
8 - Tourismo kraći (ovaj) mi je ljepši od Tourina O510
9 - Novi Integro RH i novi Tourismo RH su otprilike isti autobusi, i oni su mi lijepi, ali novog Tourisma RHD i novog Travega ne mogu nikako prežvakat

Što se tiče gradkih i prigradskih, svi su mi lijepi osim Mercedesa O520 Cito i Conecta svih generacija i varijanti

60
Prevoznici L-P / L.M.D. Travel, Makarska
«  u: 22 09, 2019, 00:08:10 prijepodne »
Podaci o prevozniku će biti uneseni naknadno.


Jablanica. 16.9.2019.




 Str: 1 2 3 [4] 5 6 ... 27