Što se tiče prijevoznika iz Hrvatske i prijevoza stranih gostiju (nisu tu samo Azijati), imali smo ekstreman rast unazad nekoliko godina (ajmo reci negdje od 2017.godine), te se tu nekolicina prijevoznika profilirala u značajne prijevoznike u tom segmentu. Darojković, Mandi, Molnar, Baltik, AM Turist, Črnja, Darko Tours su samo onaj manji dio prijevoznika koji su izravno pogođeni. Busevi stoje, Črnja je sve buseve iz 2018.godine vratio u MAN Importer, Baltikovi busevi stoje od 3.mjeseca na nekoliko lokacija u Hrvatskoj, Darojković nešto sitno radi, Molnar je uzeo nekoliko kamiona, AM Turist o njima ni traga ni glasa kao ni o Mandiju...Svi koji to rade su vidjeli laku lovu na tome, te su leasing kuće trljale ruke kada su gazde dolazile po nove Setre, MANove, Neoplane, Mercedese, jer sve projekcije su predivđale daljnji rast ovih poslova od minimalno 15 % u odnosu na 2019.godinu. Jedini koji je donekle uz manju štetu izašao iz ovog svega je Knežević, zahvaljujući svojim redovnim linijama, te on može proći kao primjer da se ne treba bazirati samo na jednu vrstu posla, a k tome je pred koronu dovezao i drugu S531 DT...
Moje predviđanje - budući većina renomiranih agencija koje dovode strance na ova područja imaju bianco rezervacije, iste samo čekaju smirivanje situacije na području Europe (čitaj: cjepivo i ostalo), i eto njih svih nazad, samo manjem broju, tako da se po tom pitanju vraćamo negdje na početak ovog rasta (dakle idemo jedno 5-6 godina unazad) i opet u izgradnju svega što je bilo proteklih godina, što se tiče vremena kad bi se to moglo dogoditi, neka optimistična prognoza je kasno proljeće 2021.godine...