Marko, onaj narandžasti zglobni bus sa slike koju si postavio ne znam koji je, i meni od ozada liči na Sanosa ali možda je to onaj o kome si napisao u svome postu.
Evo kako taj narandžasti zglobnjak približno izgleda s boka
https://www.autobusi.org/forum/index.php?action=dlattach;topic=3492.0;attach=49354;imageZnači nije imao Wegman (četvorokrilna) vrata kao Sanosi i Ikarusi 111/166, već dvokrilna, tako da Sanos otpada
Amfan, garažni brojevi su se dodjelivali po vremenu dolaska. Dole sam ih ugrubo popisao. Dovoljno je da se na kraju reda u zagradi čita kojem sektoru su pripadala vozila/serije i jasno je da su se sektori preplitali
Serija MAN-ova SG 312, Karosi i MAN-ova NL 222 je imala gbr. od 1176-1210 (gradski sektor)
Gbr. 122x su imale većinom Setre 200 (turistički)
Pa su 2003. stigle nove S 315 GT-HD i dobiše gbr. 1232-1235 (turistički)
Temse Opalin imaju gbr. 1240-1242 (turistički)
Servisno vozilo ima gbr. 1243
1244-1250 - Liaz 5256 (gradski)
1251 - Zastava Turbo Rival (prigradski sektor)
1254 - Setra S 431 DT (turistički sektor)
1257 i 1258 - G&S (prigradski sektor)
1260 i 1261 - spratni Van Hool i Ayats (turistički sektor)
1262 - servisno vozilo
1263 - Scania IC (turistički)
1265 i 1265 - G&S (prigradski)
Gradski Den Oudsteni su stigli 2007. i imali su gbr. 1267-1270 (gradski)
1286 - Setra S 419 GT-HD (turistički)
1287 - G&S (prigrad)Onda 2008. stigoše Temse Safari i dobiše gbr. 1273-1276 (turistički)
Pa su u novembru 2011. stigli King Longovi 1290-1298 (gradski)
I u februaru 12013. Kobre 1299-1303 (gradski)