Nije samo Lasta imuna na takve situacije - listajući autobusi.org forum, oni su SORčinu držali redovno na Osijeku, ima tamo na forumu i matinih fotki di je isti bus vozio i liniju Beograd - Daruvar, te za Banja Luku.
Isto tako barem vama u Bosni nije strana situacija da prigradski bus vozi međunarodnu liniju.
Što se tiče takvih egzibicija u Hrvatskoj, giganti tipa Čazme ili Arrive nisu bili imuni na to, iako u zadnjih 2-3 godine to se svelo na minimum, te nikako na INO linije. Arriva je liniju Vukovar - Poreč znala voziti sa S416 UL, kao i sezonsku liniju Osijek - Baška. Panturist je također znao u ljetnim mjesecima kada pošalje buseve na ispomoć na liniju za Zagreb slati Intoure, Regije i niske Bove. Čazma je prva od prijevoznika prestala s tom praksom, ali nekad se znalo desiti da S315 UL ili S319 UL vozi Osijek - Zagreb. Ako me sjećanje ne vara, prije dobrih 10ak godina se znalo i Comforta vidjeti na SB-ZG ili VU-ZG preko Podravine.
Gledajući globalno, ne samo u Lasti, nego i u većini firmi gdje ima tzv. duženje autobusa, se ovakve stvari dešavaju. Vozač koji vozi tu liniju NS-OS je u 99.84 % isti i on vjerojatno duži taj bus. Sad da li firma njemu ne da novi bus ili on novi ne želi, a liniju i dalje vozi s time. S obzirom na probleme u kojima je Lasta, po pisanju komšija iz Srbije, ovakve stvari im vjerojatno nisu previše bitne.
Nadalje idući problem - veliki "majstori" od volana koji si kroje raspored po svojim željama, a još ako duže bus, da izvinete dupla pizdarija.
Jednostavno - prometnik u velikim firmama biti nije baš jednostavna zadaća