Surinam.
Ako se gleda sa pravnog aspekta na liniji te duzine bi trebalo ovako da izgleda: Primer cu u uzeti Liniju Dortmund-Banja Luka, od Dortmunda do Stuttgarta bi trebao voziti jedan vozac i izaci u Stuttgartu i dalje da preuzmu dva vozaca koja su usla u Stuttgartu da voze do Banja Luke. Tolerise se i da budu ispocetka tri vozaca ali to nije bas ispravno , vecina policije ce to da tolerise i tako ali ako naletis na nekog ko radi po zakonu on ce trecem vozacu da trazi dokaz da je usao tek kasnije (npr hotelski racun ili dokaz o stanu ako ga ima firma u tom gradu). Sto se tice tih ulazaka u Nemackoj ,Kantic ima registrovanu Firmu u DE mozda ima tamo nekoliko vozaca prijavljenih za taj deo posla ma da ne mora mogu i BIH vozaci to da rade posto oni voze za BIH Firmu .
Nije se bas za igrati sa Digitalnim karticama kazne su jako velike , pogotovu na Setri 531 DT u kojoj je ugradjen VDO4 Tahograf policija nema vise potrebe da ulazi u autobus ocitavaju ga u prolazu a zaustavljaju samo ako ima prekrsaj, pojavi se na tahografu kao mali satelit kad kontrolisu pored vozila