Duboko ti se ispričavam, hardcore zaljubljeniče Centrotransa, koji je sasvim slučajno prvo radno iskustvo u području prijevoza upravo tu i dobio, a zatim nastavio u sestrinskoj firmi Centrotransa - Sejariju.
Neko čije se veze s GRAS-om završavaju na volonterskom radu.
Sada kad sam to rasčistio, da se vratim na temu.
Već je dokazano da je vaša ponuda poluproizvod za koji je nabavka dijelova moguća tek na kapaljku, ali budući da je minibuski sektor već sveden na toliko jadnu razinu prihvatili bi i to nego da ništa ne vozaju. Znači, em što ste vi neozbiljni i vlastitu dokumentaciju nepropisno dostavljate, em što tim igrama "pravde" onemogućujete narodu pristup nečemu što on vidi i traži - prijevozu. Manje više sve vaše žalbe teže traženju bilo kakve sitne mane u tenderskoj dokumentaciji kako biste oborili tender. Bilo to o nosivosti osovina, elektroopremi, sigurnosnim sistemima itd.
Eh sada što si ti fulao poentu onoga što sam ja napisao - Zakon o javnim nabavkama je čista krađa novca. Ako se raspiše tender za šarafe gdje se nudi 5KM po šarafu i samo se javi jedan ponuđač s ponudom 4,5KM po šarafu, naravno da će on dobiti posao, iako je nabavna cijena tog šarafa možda 20pf, jer tu nema nikakvih ograničenja koliko nešto može koštati. Dakle ovo je samo legalizirano postupanje ala Bimo i ništa više. Znači ako ponuđač vidi priliku da pazari ihihihihihihi novca, on ima potpuno pravo da je iskoristi. Recimo dok je Gušić bio, očekivana nabavna cijena S DOSTAVOM i S CARINJENJEM 10 Swisstrolleya II je bila 230.000€.
Ali važi i još jedna stvar, činjenica da ponuđač koji sam NE ISPUNJAVA OSNOVNE UVJETE ima pravo da obori tender ako nađe nešto što mu ne odgovara. Činjenica da dostavljate praznu bankarsku garanciju, a zatim se žalite po drugim osnovima ili uvodite drugu firmu u priču dovoljno govori da je tu neka muljaža u pitanju, a ne želja za fer i ravnopravnom borbom.
Znači ovdje je dominantno problem u Zakonu o javnim nabavkama koja omogućuje ovakav primitivan tip kapitalizma bez ikakvih regulacija. Ovo je itekako pljačka, ali je legalna pljačka.
Ovo kontaktirali BERNMOBIL, imaju izjave Komisije, itd. itd. - nigdje konkretnog dokaza. Samo "za Žurnal je rekao x" i "pojasnili su za Žurnal iz y". I ono što malo ima dokaza je slab dokaz. Ok, imali su problem sa kondenzom koji je kod svih riješen i eto uvezeni kao staro željezo - upravo kako su i prodani toj firmi. Dok ne objave konkretne dokaze komotno se može obrisati stražnjica. A ne bi me čudilo da je i lažirano, kao dobar dio dokaza koje Žurnal plasira u šire medije
(na um mi prvo naumpada onaj skandal sa BMW-om gdje su u Paintu fotošopirali da ima plave tablice, a u odsjaju lokve se vide da su obične).
Znači dabogda da je crno na bijelo.
A kad smo se već dotakli ove teme -
kako objašnjavaš izjavu iz 2015 da su Centrotransovi novo-nabavljeni N4421 Centrolineri koštali preko 170.000KM po voznoj jedinici, kada je GRAS nabavio identične Centrolinere za ispod 80.000KM?
Hoće li iko odgovarati za to?