Prikaži postove

Ova sekcija vam omogućuje pregled svih postova koje je objavio ovaj član. Napomena: možete vidjeti postove samo iz rubrika kojima trenutno imate pravo pristupa.


Poruke - Busfahrer

 Str: 1 ... 21 22 [23]
331
Autobusi generalno / Odg: Aktuelno - Info - Bus - Business - Afere
«  u: 02 07, 2017, 20:21:26 poslijepodne »
Kakva je logika da idu dvije linije u ista vremena ili ce se Biss i Cts podijeliti da voze odredjdnim danima? Jel Cts dosad vozio svakodnevno za Njemacku?

Ima još primijera, bar ovaj jedan što ja znam, dva različita prevoznika na međunarodnoj liniji Novi Grad - Beograd imaju isto vrijeme polaska (iz Banjaluke u 23:00) - to su VD Tours i Smiljić, nisu kooperanti.
Stvarno ne znam ko je to odobrio, ne uzimajući u obzir zaštitna vremena... Mada je u ovoj državi lako prekršiti zakon...

poenta je da su to dva polaska flixbusa ili ce biti, kakva je logika da su sami sebi konkurencija

332
CENTROTRANS SARAJEVO / Odg: Centrotrans, Sarajevo - Razno/Diskusije
«  u: 02 07, 2017, 20:16:33 poslijepodne »
po tome dodje da iz sarajeva trenutno ima 6 polazaka svakodnevno za njemacku, kantic 2, cts, biss-flix, globtour i halilovic? ja ne znam jel to moguce

333
CENTROTRANS SARAJEVO / Odg: Centrotrans, Sarajevo - Razno/Diskusije
«  u: 02 07, 2017, 15:39:49 poslijepodne »
Kakva je logika da idu dvije linije u ista vremena ili ce se Biss i Cts podijeliti da voze odredjdnim danima? Jel Cts dosad vozio svakodnevno za Njemacku?

334
Setra / Odg: Setra serije 500
«  u: 26 06, 2017, 20:38:18 poslijepodne »
Ti dugmici su na vratima i na seriji 400, cak su na facelift 400 bili senzori ali pravili su probleme pa su na 500 vratili gumice.
Setra 500 je odlican bus, tih, udoban, niska potrosnja, ali ti sisteni o kojima govoris su nevidjena glupost i svi koje poznaje prvo sto urade kad sjednu gase taj spurr assistent i abstand senzor.
Jedina pozitivna stvar kod tog senzora je i sto kad ga ugasis da koci na 50m i dalje ti na ekranu prikazuje  brzinu i rastojanje od vozila ispred i pisti ako neko naglo zakoci ili se priblizis previse aliii... zato cesto zna u kricini od znaka ili ograde prepoznat auto pa pisti bzv.
Uglavnom ne koristi to nicemu sem reklami
Ugase ih zato sto naucili na traktoru voziti pa ih ne znaju ni koristiti, zato tako i pricaju... A kad bi jednom zakunjali u gluho doba negdje na autoputu a bus poceo sam kociti i sve pistati i vibrariati, onda bi bilo "Sta ti je Svabo"
Inaci postoji i stop and go assistent, kad je zastoj, bus sam krece i sam koci, super stvar.

Kao prvo svi smo vozili Setre 400 prije 500, a kao drugo sistem je bzv i bas se u Njemackoj slabo koristi jer vozaci nisu bas toliko premoreni. Problem je u tome sto kad ides iza kamiona bus pocne sam usporavati sto znaci da se u lijevu traku moras izbaciti 50ak metara ranije a samim tim usporavas  saobracaj.

335
Setra / Odg: Setra serije 500
«  u: 26 06, 2017, 09:16:01 prijepodne »
Ti dugmici su na vratima i na seriji 400, cak su na facelift 400 bili senzori ali pravili su probleme pa su na 500 vratili gumice.
Setra 500 je odlican bus, tih, udoban, niska potrosnja, ali ti sisteni o kojima govoris su nevidjena glupost i svi koje poznaje prvo sto urade kad sjednu gase taj spurr assistent i abstand senzor.
Jedina pozitivna stvar kod tog senzora je i sto kad ga ugasis da koci na 50m i dalje ti na ekranu prikazuje  brzinu i rastojanje od vozila ispred i pisti ako neko naglo zakoci ili se priblizis previse aliii... zato cesto zna u kricini od znaka ili ograde prepoznat auto pa pisti bzv.
Uglavnom ne koristi to nicemu sem reklami

336
Prevoznici A-Đ / Odg: Bakić Reisen, Gradiška/Grosselfingen
«  u: 16 06, 2017, 17:40:57 poslijepodne »
Čuo sam da ih je Kantić dosta stisnuo na linijama za Njemačku
Ne samo Kantic, sad ima i Optima i Express trans, do skoro je Bakic sam vozio BL

337
GLOBTOUR MEĐUGORJE / Odg: Globtour - Razno/Diskusije
«  u: 16 06, 2017, 17:36:50 poslijepodne »
Proslu subotu sam vidio dva TT Mana na A9 iz Münchena u pravcu Nürnberga to je vj Berlin i Hamburg sto znaci da i TT sad vozi sam. Ovo sad je mislim katastrofa pa 4 prevoznika svakodnevno idu iz Tuzle za Njemacku, plus Berlin, plus Hamburg.
Tj 5 linija jer Kantic ima jutarnju svakodnevno za München i Augsburg

338
CENTROTRANS SARAJEVO / Odg: Centrotrans, Sarajevo - Razno/Diskusije
«  u: 14 06, 2017, 20:01:27 poslijepodne »
Cijena karte u jednom pravcu 79eur povratna plus 79eur, meni je tako na sajtu izaslo

339
Prevoznici iz ostalih zemalja / Odg: FlixBus
«  u: 10 06, 2017, 11:21:24 prijepodne »
I sad voze i jedni i drugi u 10 30 iz Tz za Njemacku?

340
Prevoznici iz ostalih zemalja / Odg: FlixBus
«  u: 10 06, 2017, 10:15:08 prijepodne »
Zasto ste toliko fascinirani sa Flixom i sta to Flix moze ponudit bolje od Kantica? Flix jeste u Njemackoj popularan jer je to novi nacin prevoza jeftiniji 2 3 puta od zaljeznice. Ali sta to nudi novo u BiH, niti ce biti jeftinije cijene niti bolji autobusi od onih koji vec voze.

Inace mislim da to sto se dogadja u zadnje vrijeme ne vodi nikud, prive 2 3 dana vidim reklamu Globtoura da je povratna karta za München 45eur. Znate li da li su oni i dalje u kooperaciji sa TT i Bricicem ili sad voze posebno. Jer druge su cojene na sajtu TT a i cuo sam da se odvojeno reklamiraju

 Str: 1 ... 21 22 [23]