Ne razumijem tu Banjalučku zglobofobiju, pogotovo kada se uzme u obzir da je prije rata Autoprevoz imao 22 zglobna vozila, a još su dobili zglobova donacijom vlade Japana. (Izvor: ボスニア・ヘルツエゴビナ バニャ・ルカ市公共輸送力復旧計画簡易機材案件調査報告書.)
Drugo, ako je bus redovno održavan, on može biti 30 ili 40 godina star i opet biti u izvrsnom stanju, čemu su dokaz Libertasovi SU220, koji su proizvedeni 1981., 1985. i 1988. Naravno to sve pada u vodu ako nije održavan, ali ne možeš govoriti kako se "tim starim autobusom treba samo prevoziti stoka" kad ne znamo ni čiji je, ni kakav je, pa zato pripazi šta govoriš, jer sa ovakvim mudrovanjem ćeš prije ili kasnije izvaliti neku pogolemu glupost.
Treće, nema tu sreće da se može registrovati kada je već registrovan. Očito da se nekome isplati da taj bus registruje više nego što mu se isplati da kupi neki NG/Citaro G/N4421 i njega registruje.
Znači evo svaki detalj sa kojim raspolažem oko ovog busa:MAN SG 220Bijela boja karoserije.
Godina proizvodnje 1985.Tri osovine, jedna pogonska.Dužina vozila 18.000mm.177kW motor, ima katalizator.
51 sjedeće mjesto, 30 stojećih mjesta.Vlasnik pravno lice, bus osiguran kod Drina Osiguranja d.d.