Samo ne znam šta koji klinac hoće od Himzanije, onih 8 prvih autobusa su radnici kupili svojim lično parama od toplog obroka.
A kad su se nosile građanske urgencije u konkurencijsko vijeće meni je čovjek rekao da GRAS ima pravo na izuzeće od javnih nabavki, samo im treba ministarstvo napismeno dostaviti zahtjev i potvrdu da GRAS ima privatnu konkurenciju.
Kako su skinuli Gušića to se gurnulo pod tepih.
Jedino je greška što nisu prvo probali tražiti to izuzeće, pa tek onda 26 plinaša, ali bez tih autobusa i kršenja zakona bi situacija u autobuskom saobraćaju bila katastrofalna. Sad je autobuski saobraćaj u Sarajevu koliko-toliko bolji nego ranijih godina. Linije autobuske sve u funkciji, izuzev evo par sedmica avgusta zbog manjka vozača koji bi pokrili ove na odmoru.
Uostalom Centrotrans je isto ušao na GRAS-ove linije bez ikakvog konkursa i tendera, pa se tu ne pokreće nikakva istraga.