Druze u Bosni je specificna situacija, kao i sama drzava nazalost...
Posto u HR sam upucen u problematiku autobusnog prijevoza, tako i o tome dosta toga znam...U Hrvatskoj najbolje se prolazi u mjestima di je jedinica lokalne samouprave (grad) upravitelj kolodvora, tipa Zagreb, Zadar, Sl.Brod, Dubrovnik, buduci oni pa skoro se drze PSa sto se tice prodaje karata - a to je ona ako putnik nema zelju, uvijek mu se daje karta za prvi polazak...Odstupanja su moguca ako prijevoznici ispod stola daju motivaciju blagajnickim djelatnicima (svi valjd znamo na sto mislim).
S druge strane, imamo kolodvore koje su pod privatnom kapom (Arriva, CZM, AP Varaždin, Promet MA...), e tu je situacija pa malo blaza nego u BiH, Arriva (Rijeka, Osijek) i Promet MA (AK Split) imaju malo blazi nastup nego CTS u Sarajevu, ali se desavaju redovno neugodne situacije u vidu nedavanja informacija ili turanja svojih karata putnicima...Situacija nije toliko drasticna, buduci koliko sam ja upucen, kod nas jos nije zabiljezeno da itko vozi liniju s parkinga kraj kolodvora, vec svi uredno pristaju na kolodvore, a sad o odnosima medu prijevoznicima i kolodvorima se uvijek moze raspravljati