I ja se slažem za HALILOVIĆA
Ja mislim da bi najbolje bilo ubaciti BOČAC I ĆIĆKA
Evo sto se desi kad netko argumentirano tipa AKZ, objasni neke stvari - dobijemo promjenu misljenja u samo sat vremena...za ovako nesto prvo treba utvrditi kriterije po kojima se gleda da li je prijevoznik veći ili nije...prvo uz Prosica i Servis, pitanje je da li APB Mostar (akz fino objasnio) i Neobas vise imaju te kriterije da su veci prijevoznici, Neobas pogotovo posto nitko a mislim ni sami oni ne znaju kakva je situacija kod njih...znaci ukratko treba malo proci prijevoznicku scenu odvagnuti sve kriterije i donijeti novi popis za vece prijevoznike. Po meni ako se vaze izmedu par ovdje napisanih, svoje glasove dajem za Ćićka i Halilovića. Kratko objasnjenje za oba prijevoznika:
Ćićko - mislim da je akz tu sve argumentirano napisao, te da su ga pojedinci "slucajno" zaboravili, ukratko jak vozni park, pokrivene lokalne linije, a i dosta jake međunarodne linije ka EU + jak vanlinijski prijevoz.
Halilović - isto je akz nekoliko stvari napisao kod njega, te dijelim isto misljenje, pokriven je jakim medunarodnim linijama ka EU, vanredni prijevoz isto ljudi obavljaju, te mislim da zasluzuju da budu na ovom spisku.
Sto se tice ostalih, Bocac i Viena od međunarodnih linija ka Zapadu (koje donose većinu zarade) imaju samo Austriju, sezonske linije i linije ka Srbiji ne racunam, posto sezonske linije ne donose zaradu cijelu godinu, a Srbija je prirodnim vezama povezana s RS tako da to gledam kao skoro domace linije, jos pogotovo dok se granica prelazi s OI (GP BiH / SRB). Bočcu i Vieni svaka cast, ali njih i Ćićko i Halilović jedu za doručak što se tiče ukupne slike (linije, vozni park, pokrivenost...). Malo cu usporediti jos Vienu i Bočac i tu prednost dajem Vieni, malo cu staviti na stranu lokalne linije i vozni park za lokal, tu Viena sije Bočca u nekoliko segmenata...Viena održava samostalno 2 polaska dnevno za Beč i busevi idu jako dobro popunjeni gore...Nadalje, vozni park visokog turizma je na strani Viene, koja je unazad par godina ga fino sredila i lijepo je vidjeti buseve na putu, svaka cast Boccu ali oni trenutno imaju 8 autobusa za visoki turizam (Setre četvorke GT-HD, HDH, DT i petica), sve ostalo su busevi za međugradski prijevoz ruku na srce...Nadalje vanlinijski prijevoz, oba prijevoznika su tu jaka, nisu vanredne samo Sajam knjige u Beogradu, CG primorje i Grcka...Vienu sam cesce viđao i po Zapadu, pocevsi od Zagreba (Interliber, Advent...) pa nadalje...Bočca nisam imao prilike nigdje vidjeti na vanrednoj osim u Bosanskom Brodu kada je s nekim malim MBom dovezao nogometase...
Moj prijedlog za kraj - malo detaljnije razmotriti sve cinjenice i malo vise promjeniti sliku vecih prijevoznika.
Moji glasovi idu iducim redosljedom (ruku na srce ima mjesta za ova sva 4 prijevoznika)
1. Ćičko
2. Halilović
3. Viena
4. Bočac