Ja se nikako ne mogu sprijateljiti sa ovim VDLovima. Ne svidjaju mi se, nisko se sjedi, vozacevo mjesto maltene pored putnika, nekako mi tromi, slabi djeluju.
Bova mi je bila najgori bus, VDL ipak dosta bolji po meni.
Mada opet, da ne valjaju, ne bi se ovako dobro prodavali. Vjerovatno su najrentabilniji za odrzavsnjei najmanji potrosaci na trzistu.
mogu reći da sam se vozio u jedno 5-6 VDL-ova na relativno duže relacije i nije baš vozač u nivou putnika...
To što su tromi i slabi, možda je do izvedbe vozila u kojim si se vozio, jer su motori od 370 KS pa naviše, a možda si se vozio u FHD sa 370 KS koje se obično prodaju po istočnijoj Evropi i predjelima gdje nema brda pa se zato stekao taj dojam...
A da su rentabilni - jesu. U startu je nabavna cijena skuplja od recimo MAN, ali na duže staze je ekonomičniji, posebno na dužim redovnim linijama. Posebno efikasna je nova generacija pogonskog sklopa sa novim DAF motorima, gdje je jačina motora smanjena, ali povećan je obrtni moment i iskoristivost motora, što dovodi do boljeg čuvanja samih komponenti, dužeg intervala servisa i naravno smanjenje potrošnje goriva, a to sve uz i novu generaciju ZF mjenjača...
A da ti pravi kažem - što se tiče dizajna, u odnosu na Futuru Classic je svemirski brod, ali se i ja uskoro nadam III generaciji gdje će ovaj famozni stomak skroz biti izbačen te da će se prednja svjetla promjeniti. Pozadi mi je skroz ok, ali naprijed još ima da se malo to popravi. Barem po mom mišljenju