Izbeštaj sa "terena" 28.6:
Autoprevozov King long gbr 1293 bio je u kvaru. Stajao je na stanici prije pruge u Zalužanima kada se ide iz pravca grada. Problem je izgleda opet sa vazdušnim jastucima, ili kako se to već stručno kaže. Kažem opet jer je Marko rekao da je prije neki dan taj isti bus imao očigledno isti problem. Bus je stajao negnut na desnu stranu, dok su majstori radili nešto oko njega, a servisno vozilo ke stajalo nedaleko od busa.
Takođe bi bilo korisno napomenuti da je vozilo bilo na liniji 2.
Druga stvar se riče Bočcovog Mercedesa C1 falcelit. On izgleda ima sličan problem kao King long. Dakle stajao je u garaži na potpuno ravnom asfaltu dok je buo nagnut na stranu vozača.
Čini se da je sličan kvar bio u pitanju.
Kao prvo: za Autoprevoz i njihove King Long-ove nema šta pričati sasvim je normalna pojava vidjeti u gradu da su se pokvarili i da su majstori oko njih.
Kao drugo: nemoj letjeti pred rudu, upoređuješ vozilo koje se u sred obavljanja posla na linijskom prevozu pokvarilo i vozilo koje je stajalo par dana u garaži, i ispostilo zrak. To je sasvim normalno da nakon nekog stajanja mora da se spusti jedna strana ili prednji, zadnji dio.
I još da ti kažem ja koji sam svaki dan na ulicama grada Banja Luke, rijetko kada sam vidio nekog Mana ili Citara nebitno kojeg da su ostali u kvaru na putu
I naravno najčešće to budu Cobre i King Long-ovi
Treća stvar vezana je takođe za Bočac. Ovog puta se radi se Mercedesu druge generacije, odnosno C2. Stajao ja malo sakriven u garaži pa se nije moglo sve detaljno vidjeti. Čini se da je skinut prednji branik, što se i ne čini previše strašno, možda je puklo neko crijevo ili slično. Ipak, kada se malo bolje zagleda, čini se da je lijeva strana šajbe malo zagorila, kao da je izbio požar na vozilu, što bi zaista bila prava šteta s obzirom na to da je to vozilo 2014. godište i zasigurno najbolje i najkvalitetnije u gradu.
Kao treće: Opet letiš pred rudu i pišeš dezinformacije, molim te prije nego što napišeš dobro promisli šta ćeš napisati.
Branik jeste skinut i lijevi far sa njim, u pitanju su sano radovi na prednjem dijelu vozila.
Čista nebuloza je da kad se malo bolje zagleda da se vidi šajba kako je izgorila.
Kao četvrto: počneš pisati tekst u kojem misliš da je to nešto oslovljeno sa "mislim da je to u pitanju" i pola teksta ide u tom smjeru, a druga polovina je totalno obratna i tvrdiš da je to što si na početku teksta samo mislio.
Bo bi se trebalo bar 80-90% autobusa ispratiti preko cijelog dana svaki dan u kontinuitetu da bi tema ispunila svoju svrhu
Slažem se sa Markom, nema potrebe za tom temom jer nas je ako se ne varam 5 u BL aktivnih forumaša, to bi se samo prvih par dana pratilo poslije bi se zapustilo i eto bez veze otvorene teme.
Nije to sve lako kao što izgleda, da nas je više aktivnih iz BL možda bi se i moglo nešto ovako ne vjerujem.