"Na kojoj je liniji AP-ov Citaro M04-J-813, sa reklamom ali ima zlatnu masku naprijed"
Ako se razumijemo, pričamo o autobusu sa dvije različite reklame, odnosno jedna reklama sa jedne, druga sa druge strane, bar je takav bio donedavno. Na spisku za vozni park je gbr 1311 čini mi se, dok je to koliko znam sada gbr 142. Često , gotovo uvijek vozi 13 i 13a. (Bar ga stalno viđam na tim linijama).
Naravno ovo sve pada u vodu ako pričamo o različitom autobusu, ali izgleda da oba imaju reklamu i zlatnu masku.
Baš taj 142 ex. 1311 sam tražio i našao sam ga danas na 13-ci. Hvala
E sad, što se tiče traka za autobuse stvar je sljedeća
Ono što ja nisam primijetio, a primijetio sam danas, je to da autobusi izlaze van svoje trake jer svaki autobus, tj. svaki broj linije ima svoje stajalište u centru. Ako primijetite (ono što ja juče nisam ali danas sam obratio pažnju), na slici iznad u daljini stoji autobus broj 6 (žuti Citaro) na svom stajalištu. Oba busa koja su na semaforu (Setra na liniji 3a i Citaro na liniji 1) staju na stajališta ispred Citara i da im bude lakše uradili su ovo. Isto je tako uradio vozač na liniji broj 6 jer ne bi mogao proći tom trakom radi autobusa na liniji 13 jer 6-ca staje ispred 13-ke i mora je zaobići.
Međutim, ono što zabrinjava je to da, iako sad postoji traka namijenjena za kretanje gradskih autobusa, mnogi vozači auta i dostavnih vozila je nastavljaju koristiti kao mjesto za kratkotrajno zaustavljanje. Pravno gledano, ne znam kakvu funkciju ima ova traka, ali praktično i zakonski bi se trebala tretirati kao "žuta traka". U Beogradu npr. praktično skoro niko (osim tatinih sinova naravno) ne koristi žutu traku jer zna da su zakonski veoma teške konsekvence po prestupnika. Ali u BL mislim da ove trake nemaju nikakvu zakonsku privilegiju, tako da je to isto kao što je i bilo. Jer da novoiscrtana traka ima uporište u zakonu, vjerovatno danas u 10 minuta ne bi napravio tri ovakve slike