Pa, u pravu si ali zato treba Gradska uprava da prelomi i da kaže evo subvencije za niže karte ali zato od prevoznika tražimo te i te stvari, a ne da imamo kartu 2,30KM, koja važi samo za jednu vožnju, a u isto vrijeme imamo bezobrazno jeftin parking u cijelom gradu.
To im je i sugerisano na zadnjoj raspravi o ovom novom režimu saobraćaja koji pokušavaju izgurati.
1. poskupljenje parkinga, 3 do 4 puta, a ne samo pomjeranje zona
2. jačanje javnog prevoza, na sve moguće načine (direktne subvencije za niže karte, kreditiranje nekih projekata iz EU fondova) i paralelna izgradnja P+R sistema koji su planirani Urbanističkim planom
3. ažurniji pristup problematici, u smislu da se prate tokovi i potrebe građana, a ne da se građani prilagođavaju trenutnim trasama i režimu vožnje (redovno raditi izmjene trasa i redova vožnje, a ne čekati neke studije)
Evo npr, linija 1 i 13B, po pravilniku iz 2020. godine kojim su definisane trase svih linija, trebaju da saobraćaju pored TC Delta ali ne mogu jer Odjeljenje za saobraćaj i puteve nije obezbijedilo 3 autobuska stajališta koja su potrebna da se izgrade, a procijenjena vrijednost za taj posao je bila oko 10.000KM ako se ne varam.