Ne znam baš da se za 7 i po sati stiže iz Novog Grada u Novi Sad. Dok je Bočac imao kružnu i dok su kretali u 11:30 iz BL u NS se dolazilo oko 19h i to je 7 i po sati. Ja bih ovako proizvoljno rekao da je Novi Grad - Novi Sad koridorom 9h možda čak i malo jače
To za noćenje u Minhenu sam dao primjer za ove iz Srbije (posebno dole s juga i sa Kosova)
A mislim da i ovi koji kreću iz Sarajeva moraju da se mijenjaju na ovaj način, pogotovo zato što neke linije voze i dalje od Frankfurta, dal do Dortmunda, Berlina, Hamburga...
Npr. Ćićkova linija Čapljina - Frankfurt vozi se na način da jedna posada vozi Čapljina - BL a druga BL - Frankfurt a kako se rotiraju pošto sva četvorica (ili trojica) duže jedan te isti bus, ne znam... Ispade da jedan ili dva vozača voze Čapljina - BL a druga dvojica samo BL - Frankfurt... Ali nije tako jer bi vozači koji voze dio BL - Frankfurt bili samo na tom potezu i ne bi dolazili kući u Bugojno, Hercegovinu ili gdje već žive... Zna li neko kako se ovi Ćićkovi rotiraju na toj liniji? Bilo bi mi drago da mi neko objasni, makar na pp. ako ne želi ovdje
Evo ja ću objasniti kako funkcioniše Bočcova linija Gornji Vakuf - Linc
Iz BL krenu za Linc npr. Milomir i Davor. Od njih, jedan uđe u BL, npr. Milomir, a Davor ide iz GV sa jednim članom od prethodne posade (npr Škorićem) a taj od prethodne posade (Škorić) izađe u BL a uđe znači Milomir.
Milomir i Davor dođu u Linc, prenoće, sutradan krenu nazad, dođu u BL u 2-3 noću, tu jedan vozač izađe (mislim u ovom slučaju Davor), ulazi jedan član od iduće posade (ajmo reći Vulin) koji ne vozi nego vozi Milomir dio BL - G. Vakuf - BL a Vulin samo odmara, nije mu dužnost ni da pregleda karte ni ništa ali pomogne on. Milomir znači dođe u GV, opere bus, probudi Vulina, popiju kafu i u 8:15 krene iz GV. Oko 11h dođe u BL, u BL izađe Milomir a uđe drugi član iduće posade (Škorić) i oni (Vulin i Škorić) nastavljaju dalje