JANUAR
U periodu 01.01 – 31.01.2018. u BiH je stiglo samo 19 autobusa. Jedini gradovi koji se ističu po sa po dva vozila su Banja Luka, Donji Vakuf, Gradačac i Srebrenik. Među proizvođačima, od 19 vozila, dominira Mercedes sa pet vozila, a zapažen je bio i Neoplan sa tri vozila. Očekivano, najviše vozila ima motore sa Euro 3 normom – njih devet, Euro 4 ima četiri vozila, Euro 6 pomalo iznenađujuće čak šest, dok vozila sa Euro 5/EEV normama u januaru nije bilo. Ovo znači da su u BiH stizali autobusi koji imaju godinu proizvodnje od 2001. do 2018. godine, a dominiraju vozila sa godinom proizvodnje 2005 i 2006 te 2017 što je svakako za pohvalu. Januar je obilježila isporuka pet novih vozila od čega se ističe isporuka drugog novog Tourlinera u BiH i to u kompaniju Union Bričić iz Lončara.
U periodu 01.02 – 28.02.2018. stiglo je 28 vozila koja su po prvi put registrovana u BiH, što je značajan napredak u odnosu u januar, posebno jer je i sam mjesec imao manje dana. Najviše vozila je registrovano u Donjem Vakufu – četiri, što je svojevrsno iznenađenje, a prati ga Banja Luka sa tri vozila. Najbrojniji su bili MAN autobusi kojih je stiglo 6, dok iznenađenje predstavljaju GAZ kombiji kojih je registrovano pet. Dobre rezultate su još zabilježili Setra, Iveco, Mercedes i Temsa sa po tri vozila. Što se tiče Euro normi, tokom februara je stiglo 13 vozila sa Euro 3 motorom, po četiri vozila sa Euro 4 i Euro 5/EEV, dok je sa Euro 6 motorom bilo sedam vozila i to je svakako odličan rezultat i još jedan pomak u odnosu na januar. Ovo znači da su u BiH stizali autobusi koji imaju godinu proizvodnje od 2001. do 2017. godine. Februar je obilježila isporuka čak osam novih vozila, od čega se ističa isporuka Setre 417 HDH kompaniji STP Derventa.
Period 01.03 – 31.03.2018 obilježio je početak priprema za ljetnu sezonu, pa je tako u ovom periodu stiglo 38 vozila. Banja Luka je ponovo bila najuspješnija sa šest vozila baš kao i Čitluk, dok su zapaženi bili i Travnik, Lukavac te Doboj sa po tri vozila. Mercedes je zabilježio odličan rezultat, jer je stiglo 12 vozila sa trokrakom zvijezdom. Od ostalih se izdvaja NeoMan grupa sa ukupno 12 vozila (po šest vozila i MAN i Neoplan) te Setra sa pet. Dakle, od 38 vozila, njih 19 ima Euro 3 normu, dok Euro 4 ima 12, Euro 5/EEV svega pet, a Euro 6 samo jedno vozilo. Ovo znači da se raspon vozila pristiglih u BiH u pogledu godina proizvodnje kretao od 2000. do 2018. Tokom marta isporučena su samo dva nova vozila, a jedno od tih vozila je bio i novi redizajnirani Otokar, model Sultan Mega, za kompaniju Drina Bus iz Foča-Ustikoline.
Evo i kako to izgleda procentualno po kategorijama: