Kad su vas svi napadali što šaljete Nibuse na linije od 500 kilometara i kad su svi govorili da su to govna i krševi od autobusa, ja sam vas branio, govoreći da je bitno da je autobus ispravan, udoban i tih. Međutim, stvarno nije u redu da rukovodstvo firme šalje Setru S 319 UL-GT na liniju pomenute dužine (konkretno, vidio sam ga na liniji Požarevac - Herceg Novi) na onakvom putu to je stvarno van svake pameti. Prije svega mi nije jasno kako taj autobus može zakonski voziti tu liniju od XXX kilometara, odnosno kako je prigradski autobus prešao granicu? Dovoljno je samo reci da taj bus vozi noćnu liniju a nema krevet za drugog vozača. Ali hajde, to ćemo pripisati korupciji.
Druga stvar, niko ne traži Setru 417 HDH ili 517 HDH za tu liniju, ali recimo GT-HD klasa je tokom dužeg putovanja mnogo udobnija i prijatnija od niže, UL-GT klase, posebno u krivinama i na putu kakav je do CG.
Treća stvar, nek ta vaša Setra 319 UL-GT ima 65 sjedišta i nek svaki putnik ide sa samo jednim koferom, to je već 65 kofera u onoliko malen prtljažnik treba smestiti (mada praksa kaže da ima mnogo više kofera na sezonskim linijama ali i 65 je za onolipacni prtljažnik puno). Ja ne znam jel vama u cilju rasterati putnike ili privući nove te zadržati već postojeće?