Kao i u Budimpešti,Prag ima odličan JGP.Svi dijelovi grada su povezani,tako nije problem negdje otići.Još jedna velika pozitiva je da uglavnom imaju natpise na engleskom,čak i vozilima na lokalnim prigradskim linijama koje koriste 95% Česi.Zanimljivo je da postoji više prevoznika koji potpadaju pod PID (Praška Integrovana Doprava) odnosno glavni organ za organizaciju GP.Zbog tih pravila koje određuje PID sva vozila svih prevoznika na linijama u gradu moraju biti uniformisana
U PID spadaju sljedeći prevoznici:
DPP -Dopravny Podnik Praha-državni i najveći prevoznik,poznat po crveno-bijeloj šemi.Usluga im je dosta dobra i autobusi su dobro održavani.Imaju nekoliko remiza i depoa raspoređenih po cijelom Pragu koji imaju nazive po kvartovima u kojima su.To su (za autobuse) Kličov,Vršovice,Repy,Hostivar i Kačerov.Za tramvaje imaju sljeeće.Kobylisy,Hloubetin,Motol,Pankrac,Strašnice,Vokovice,Žižkov i Strešovice.Drže monopol nad tramvajskim i metro saobraćajem.
Jaroslav Štepanek SP-privatnik koji vozi nekoliko lokalnih i prigradskih linija
Milan Bado SP- također privatnik koji vozi lokalne linije
Martin Uher SP-daleko najveći i najjači privatnik oko Praga.Vozi lokalne,gradske i prigradske linije.
Što se tiče voznog parka,manje-više je unificiran.DPP koristi SORove za linije po gradu dok starije Karose i Renaulte koriste po periferiji.2019. je najvjerovatnije zadnja godina za Renaulte,koji završavaju na radost mnogih svoju karijeru u glavnom gradu Češke.Karose se još drže,prvenstveno radi toga što su domaći proizvod koji se tradicionalno koristi u Pragu,iako i one rade sve linije ali noću.(ja sam ih svojski ganjao po Pragu,no vidio sam samo jednu po noći na Florencu).Imaju i nekoliko Ikarus minibuseva koji rade školske linije po selima.Tramvaji su u vrhunskom stanju iako muku muče sa grafiterima.Isto vrijedi i za metro.
Prvo tramvaji:
[/url]
[/url]
[/url]
[/url]
[/url]
[/url]
[/url]
[/url]