Čuj trolejbuska linija Ilidža-Hrasnica. Pa trolejbuska linija bi se morala izgraditi skroz od Hrasnice, preko Ilidže, Stupa, Nedžarića, do Fahdove džamije. Preko 10 kilometara.
Drugo, ima i drugih razloga ne da mi se da nabrajam. Zbog toga nikad nije planirano širenje trolejbuske mreže prema Ilidži.
Tu je jednostavno planiran tramvaj koji bi se nadovezivao na postojeću prugu na Ilidži.
Cesta se gradi sa zelenim pojasom koji je po projektu ostavljen za tramvaj.
Projekat jeste skuplji od trolejbusa, ali u konačnici možda i ne previše jer bi trebalo izgraditi duplo dužu trolejbusku mrežu do Alipašinog polja.
-Hrasničani bi dobili mnogo manje s trolejbusom, jer tramvaj je ipak vozilo većeg kapaciteta i ide najudarnijom rutom, za razliku od trolejbusa koji je obični autobus sa električnim pogonom i direktnim napajanjem sa mreže.
-GRAS-u bi bilo mnogo lakše i jeftinije organizovati prevoz kad bi neko napravio tramvajsku liniju nego trolejbusku. (Lokalna zajednica finansira, GRAS organizuje prevoz)
Za tramvajski saobraćaj je potrebno samo malo preraspodjeliti postojeće linije, 4 dodatna vozila za produžetak linije 6 uz 8 minutni interval.
Za trolejbus do Jezera ili Trga austrije trebalo bi stvoriti 15+ trolejbusa da bi se održao neki interval 8-9 minuta, angažovanje daleko većeg broja vozača.
Pošto je planirano zatvaranje tramvajskih stajališta, što za autobuska/trolejbuska nije izvodivo jer ta stajališta koriste i međugradski, školski, radnički i dr. autobusi. tako da bi šverceri od Ilidže do Nedžarića preferirali trolejbusku liniju.
Od svih planova za proširenje tramvajske pruge koji su nekad bili veliki, a koje je rat zaustavio, sada se jedino ovaj Ilidža-Hrasnica čini kao relativno ostvariv u neko dogledno vrijeme.