Put je brdovit prvi dio odličan, srednji dio ne znam, a mislim da u zadnjim kliometrima do destinacije ima i malo makadama ali za ovo nisam siguran jesu li sve asfaltirali odnosno bar dio koji nam je bitan za diskusiju - dio kud ide autobus. Za Setre sam lupio, prve su mi pale na pamet pošto ih Pavlović ima na pregršt. Central je na primjer dok je držao slao MAN-ove SÜ 2x3 pa tako i Pavlović može nabaviti kojeg MAN-a SÜ ili UL (Comforta) za linije prema Manjači
Nisam siguran za potrošnju i da li vozači biraju auta u firmi. Postoji par izuzetaka ali uglavnom GAZDA (ne dispečer već GAZDA) određuje gdje će koji bus ići
Vezano za potrošnju, mislim da je svaki autobus tj. prenosni odnos napravljen da na određenom tipu saobraćaja (grad, prigrad, međugrad) stvori optimalnu potrošnju (nećemo sad spominjati stanje vozila, načine vožnje itd.) Mislim da će gradski bus više potrošiti u prigradu i međugradu nego u gradu jer se van grada razvijaju veće brzine i viši obrtaji zadnjeg stepena prenosa, a isto tako turistički bus zbog težine i savladavanja inercije (dok se pokrene) će trošiti više u gradu i "stani-kreni" režimu nego u međugradu (nisam najsigurniji ali mislim da je tako)