Site icon BHBus.ba

Bočac tours dodatno jača gradski prevoz u Banjaluci

Na spomen kompanije Bočac tours vjerovatno su vam svima prve asocijacije urednost i kvalitet voznog parka. S tim bi se i mi morali složiti, pošto su činjenice neumoljive. Kompanija je osnovna 1993. godine i do sada su se izgradili i pozicionirali kao jedan od najjačih, ali zasigurno i najvećih prevoznika u gradu Banja Luka i široj regiji.

Tokom godina postavljali su standarde kako za gradski saobraćaj tako i u turističkom sektoru, pa ne treba da čudi da su recimo bili prvi u Bosni i Hercegovini koji su u svojoj floti imali modele kao što su Setra 516 HD, Setra 415 UL ili Mercedes Citaro C2. U gradskom prevozu grada Banja Luka prisutni su već više od 20 godina. Ulazak u novu dekadu nije mogao početi bolje – u flotu je stiglo sedam novih autobusa koji će značajno podmladiti flotu i dodatno unaprijediti uslugu kompanije kod korisnika. Vrijedi istaći da je u svakodnevnom radu na linijama u i oko Banja Luke angažovano oko 30 vozila ove kompanije, od nekih 40-tak koliko ih je ukupno u floti namjenjeno za ovaj prevoz. Flota je ojačana sa jednom Setrom 415 UL, dva Solaris Urbino 12 i četiri Mercedes Citara.

Pa da krenemo redom i prvo sa još jednom “damom”. Setra autobusi su postali redovna pojava u ovoj kompaniji, pošto kompanija izuzetno cijeni ovaj brend, a kvalitet je ipak na prvom mjestu. Spomenuli smo da je Bočac tours bio prvi u BiH sa ovim autobusom, tako da je nova “dama” broj dva u voznom parku. Setra 415 UL, u bijeloj boji, ima kapacitet od 53 sjedišta plus vozač, a vrijedi istaći da su sjedišta u turističkoj izvedbi što vozilu daje mogućnost višestruke upotrebe. Također vozilo ima prostor i za stajanje putnika, njih 21. Vozilo je 2007 godište i pogoni ga Mercedesov motor sa 354 KS (260 kW) u kombinaciji sa ručnim mjenjačem od šest brzina. Vozilo ispunjava Euro 5 normu izduvnih gasova, a od ostale opreme može se izdvojiti još i displeji za liniju, mikrofon te frižider za posadu.

U ovoj skupini pridošlica najbrojniji su Mercedes Citaro autobusi, njih čak četiri. Dva vozila su 2010. godište (bijelo-plavo-zeleni), a dva su 2009. (crveno-bijeli). Također, veza Mercedesa i Setre je neraskidiva, još kad se tome pridoda i pozitivno iskustvo koje ova kompanija ima sa modelom Citarom, ovaj izbor ne treba da čudi. Ipak, Citaro predstavlja najprodavaniji gradski autobus na svijetu. Dva vozila imaju po 36 sjedišta uz 59 mjesta za stajanje i jedno mjesto predviđeno za invalidska kolica, dok preostala dva imaju 39 sjedišta uz 47 mjesta za stajanje i jedno mjesto predviđeno za invalidska kolica. Snagu im daje domaći Mercedesov motor snage 286 KS kod tri vozila, dok četvrti autobus ima nešto jači motor od 299 KS. Vozila posjeduju svu opremu potrebnu za gradski prevoz, a posebno vrijedi istaći vozačevo sjedište u luksuznoj izvedbi.

Za kraj smo ostavili dva Solarisa, a radi se o modelu Urbino 12. Nažalost, Solaris je kod nas dosta zapostavljen i nemamo puno ovih vozila u BiH. kao i u visokopodnom sektoru, “velika četvorka” vodi glavnu riječ i u gradskom, tako da se ostali brendovi jako teško probijaju i dolaze do izražaja. Ostaće zapamćeno da je kompanija Euro petrol oil prva imala registrovan Solaris u BiH i da se radilo o zglobnoj verziji. U međuvremenu je stiglo još par mini Solarisa, a Bočac tours će ostati upisan kao prvi u BiH sa 12-metarskim verzijama Solaris autobusa, postavljajući ponovo standarde. Oba busa pokreće motor snage 312 KS (230 kW), a vozila imaju 2011. godinu kao godinu proizvodnje. Ukupan kapacitet je izvanrednih 90 putnika od čega je 38 sjedećih mjesta.

Svih sedam vozila je klimatizovano, što je posebno bitna karakteristika u toplim ljetnim mjesecima i ispunjavaju Euro5 norme. Međutim, kompanija se ne zaustavlja sa prinovama. U planu je dolazak i još jednog vozila, ali o tome više kada dođe vrijeme za to. Kao i uvijek, pratite naš forum za više informacija, jer nam je obećano da ćemo moći informaciju objaviti tek kada vozilo stigne u svoj novi dom.

Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Bočac tours želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilima!

slike i informacije: Marko Šipka

Exit mobile version