Sa 560 kWh uskladištene energije i rasponom od 220 do 250 km, najnovija generacija Iriziar ie autobusa opremljena je s troja vrata, 46 sjedišta i dva prostora za invalidska ili dječija kolica. Vozila će se puniti preko već spomenutih devet interoperabilnih punjača opremljenih CCS Combo 2 adapterima u garažama preko noći.
Očekuje se da će prva vozila biti isporučena do kraja ove godine. Irizar proizvodi vlastite baterije i pruža im drugi životni vijek, omogućujući im ponovnu upotrebu nakon završetka životnog ciklusa autobusa, pretvarajući ih u uređaj za skladištenje energije u infrastrukturi za punjenje električnih vozila u različitim servisnim stanicama.
Kompanija ICB najveća je autobuska kompanija u Frankfurtu s voznim parkom od preko 160 autobusa sa niskim nivoom emisija, koji prevoze više od 31 milion putnika svake godine. Od ranije se u voznom parku nalaze i električni Solaris autobusi. Grad Frankfurt na Majni slijedi cilj da sav autobuski saobraćaj do 2030. godine bude sa vozilima na alternativne pogone.