Naslovnica Ekskluzivno MAN Lion's Coach je novi član kompanije Euro petrol oil

MAN Lion's Coach je novi član kompanije Euro petrol oil

1083
0
PODIJELI

Nakon što su prije nepune dvije godine kupili dva kraća troosovinca MAN Lion's Coach R09, rukovodstvo kompanije Euro petrol oil iz Zvornika je “ljetni prelazni rok” iskoristila da u svoju flotu dovede još jednog kapitalca i još jednog MAN-a. Ovaj put se radi o dvoosovinskoj verziji Lion's Coach R07. Kao i prije dvije godine, tako su opet svoje povjerenje ukazali provjerenom partneru kompaniji Sejari d.o.o. od koga je stigao i ovaj MAN.

MAN autobusi su se definitivno pokazali kao “kraljevi” bh. cesta. Uz sve to, njegovi agregati osiguravaju efikasnu i ekonomičnu vožnju, a jednostavno održavanje i laka dostupnost rezervnih dijelova je svakako dodatni plus za svaku kompaniju koja posjeduje bilo koji MAN autobus.

Novi MAN je stigao kako smo spomenuli iz kompanije Sejari d.o.o., a proizveden je 2014. godine. Pokreće ga dizelski MAN D26 motor koji ispunjava Euro 6 norme ispušnih gasova, a u kombinaciji sa ručnim mjenjačem isporučuje 324 kW tj. 441 KS. Pored retardera i osnovnih sistema kao što su ABS, ESP i disk kočnice vozilo odlikuju sigurnosni sistemi novijih generacije kao što je ACC – Adaptive Cruise Contol – adaptivni tempomat. Osnovu ovog sistema čini sofisticirani radar, koji je postavljen u prednji dio i očitava brzinu i udaljenost od vozila ispred. Radi na principu aktiviranja kočnica bez reakcije vozača s ciljem da zaštiti vozača od potencijalnog sudara, tj. kontakta s drugim vozilima, biciklistima, pješacima, životinjama ili bilo kojom preprekom ispred vozila. Usporedbom s klasičnim tempomatom, adaptivni tempomat doprinosi poboljšanju komfora i smanjenju stresa kod vozača tako što održava zadani razmak od vozila ispred.

Vozačev prostor je ergonomski, klasični “MANovski”, sa dobro pozicioniranim prekidačima i udobnim sjedištem. Prostorom dominira multifunkcionalni volan sa MAN logom. Vrijedi istaći da vozilo ima dodatnu kameru na zadnjem dijelu vozila kao i unutrašnju kameru za nazdor iznad drugih vrata. Vozilo posjeduje navigaciju, radio kao i inverter te utičnice koje će sigurno dobro doći tokom dužih putovanja.Vozačka postava će svoje odmori moći koristiti i kabini za odmor koja se nalazi iza drugih vrata i koja je opremljena u potpunosti.

Klima uređaj i Webasto će se pobrinuti da vozačkoj postavi i putnicima u svakoj prilici temperatura i ugođaj budu na zavidnom nivou. Kada smo spomenuli putnike, vrijedi istaći da se u unutrašnjost osim vozača i suvozača može smjestiti 49 putnika. Sjedišta su proizvođača Kiel u izvedbi tkanine i kože, a urađena su u kombinaciji crne i crvene boje. Sjedišta su pomična sa obaranjem naslonjača, a svako sjedište ima sigurnosni pojas, stolić na preklop, mrežicu za stvari te naslone za ruke i noge.

Audio/video oprema je renomiranog proizvođača Bosch, a čine je dva mikrofona, zvučni sistem i dva monitora od čega se drugi nalazi na sredini autobusa u krovu i izvlači se sa posebnim motorićima. Kada govorimo već o posebnoj opremi možemo spomenuti i da je pod vozila urađen u luksuznijoj varijanti imitacije parketa. Putnicima će tokom putovanja na raspolaganju biti i uslužni multi set iznad svakof reda sjedišta, toalet, kuhinja na drugim vratima te dva frižidera pozicionirana jedan u prednjem dijelu vozila, a drugi u kuhinji na drugim vratima.

Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Euro petrol oil želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilom!