Naslovnica Ekskluzivno Novi Drumski kruzer u floti Centrotrans-Eurolines

Novi Drumski kruzer u floti Centrotrans-Eurolines

6182
0
PODIJELI

Od aprila na našim, ali i evropskim cestama viđat ćemo još jedan Ayats Eclipse! Kompanija Centrotrans-Eurolines je u svoju flotu dodala još jedan Eclipse, ukupno drugi u BiH, a ujedno i drugi u svom voznom parku. Sa ovim najnovijim vozilom, broj Ayatsa u voznom parku se popeo na četiri.Novi Drumski kruzer, kako mu tepaju u Centrotransu, je dug 14,6 metara, visok četiri, a širok 2,55 metara. Snagu ovom kruzeru daje MANov Euro 6 motor jačine 480 KS, a uparen je sa automatskim MAN TipMatic mjenjačem. Naravno, tu su već standardni tempomat, retarder te ABS, ASR, LGS, EBA sistemi.

Prednji dio vozila naglašavaju bi-xenon prednja svjetla, a vrijedi istaći da je cijela struktura od inoxa i dodatno pojačana. Kapacitet prtljažnog prostora iznosi solidnih 9,5 m3, a pošto će raditi na dosta opterećenim linijama, kao i vanrednim vožnjama za potrebe Centrotoursa, vozilo je opremljeno i dodatnim ski boxom. Kada smo spomenuli kapacitete, da kažemo da je ukupni kapacitet rezrvoara za gorivo 675 litara.Vozački prostor je uređen ugodno i pregledno. ISRI sjedište sa sigurnosnim pojasem i dva naslona za ruke će olakšati vožnju vozaču, a tu se nalazi i sjedište za suvozača/vodiča. Crna komandna ploča je pregledna i jednostavna za održavati. Na njoj se nalaze svi bitni mjerači i uređaji, a vrijedi istaći i dupli USB priključak, monitor za kamere, audio/video upravljač te navigaciju. Vozačev prozor je grijani, a sa lijeve strane se nalazi i telefonska veza sa bunkerom.Za potpun ugođaj tokom putovanja pobrinuće se Actia audio/video oprema koja uključuje: radio/CD, pojačalo, zvučnike, DVD player, dva mikrofona, ukupno 6 LCD monitora (po dva 19” na donjem i gornjem spratu te dva 7” na gornjem spratu), kontrolna kamera gornjeg sprata, kamera za kontrolu stepenica iznad srednjišnih vrata i kamera za vožnju unazad te GPS sistem. Za dodatni ugođaj će se pobrinuti Thermobus klima uređaj i sistem grijanja, individualno hlađenje/grijanje za vozača i putnike te dodatno podno grijanje.

Podovi duž vozila su urađeni u imitaciji parketa, a vozilo je iz fabrike izašlo sa već pripremljenim natpisima i šemom Centrotrans-Eurolines. Gornja šoferšajba je elektronski grijanja, a cijeli autobus ima dvostruka tamna stakla.Za razliku od prošlih Ayatsa, putnici će u ovom moći uživati u 78 novih sjedišta španskog proizvođača MVT, koja su u kombinaciji tkanine i eko-kože sa natpisima Centrotrans-Eurolines, što je već postala standardna oprema kada je ova kompanija u pitanju. Kada već govorimo o natpisima, na prednjem dijelu vozila se nalazi i BQB panel na kojem je ispisan naziv kompanije.Od ostale opreme vrijedi spomenuti WC, aparat za kafu, dva frižidera, tri stola na donjem spratu, dva digitalna sata te 12 utičnica sa naponom 220 V, koji će sigurno biti dodatni plus koji će putnicima olakšati izbor prevoznika prilikom putovanja u evropske destinacije bilo da se radi o redovnoj liniji ili nekom turističkom aranžmanu.

Ekipa portala BHBus.ba želi puno sreće i uspjeha kompaniji Centrotrans-Eurolines sa novim vozilom!