Naslovnica Novosti FlixBus – prvi autobuski operater u svijetu integriran u ponudu usluga Google...

FlixBus – prvi autobuski operater u svijetu integriran u ponudu usluga Google Asistenta

1143
0
PODIJELI

Umjetnom inteligencijom od sada se mogu kupovati i autobuske karte upravo zahvaljujući FlixBusu, prvom autobuskom prevozniku u svijetu dostupnom putem virtualnog asistenta – Google Asistent. Odnedavno, putnici mogu pronaći informacije o FlixBus zelenim linijama te kupiti kartu glasovnom naredbom.Postavljanjem jednostavnog pitanja Google Asistentu korisnici FlixBusa mogu brzo i lako dobiti informacije o mogućim vezama, redu vožnje i trenutnim cijenama karata. Odabirom željenog putovanja, karta se može kupiti putem glasovnih naredbi koje su trenutno dostupne na engleskom, francuskom i njemačkom jeziku. Od marta 2017. FlixBusova međunarodna mreža linija s više od 250.000 dnevnih veza integrirana je i u Google karte dok je Google asistent još jedan korak u razvoju i poboljšanju usluga.

Digitalna rješenja usmjerena prvenstveno na putnike temelj su poslovnog modela FlixBusa i to od samog začetka kompanije koja je nedavno proslavila 5. godišnjicu uspješnog poslovanja. Osim partnerstva s vodećim tehnološkim kompanijama kao što je Google, FlixMobility unutar kompanije zapošljava tim od 200 razvojnih programera koji rade na stalnom poboljšanju FlixBus proizvoda i usluga, od FlixBus besplatne mobilne aplikacije, pa do mogućnosti praćenja kretanja autobusa u realnom vremenu (Where’s My Bus).

“Korisnicima FlixBusa želimo pružiti najbolji doživljaj putovanja putem inovativnih i digitalnih rješenja. Integriranjem FlixBus usluga u sistem virtualnog osobnog asistenta, Google Asistenta, naši korisnici mogu lako rezervirati najbrže ili najpovoljnije putovanje FlixBusom putem glasovne naredbe ili primati pravovremene informacije dok putuju u našim zelenim autobusima” – rekao je Daniel Krauss, suosnivač i izvršni direktor kompanije FlixMobility GmbH.

“Što prije kompanije prepoznaju ovu vrstu marketinga, to je vjerojatnije da će se usavršiti u tom području” – rekao je Malte Will, odgovoran za partnerstva usluge Google Asistenta. “Veseli nas saradnja s FlixBusom koji je rano prepoznao ovaj potencijal i s kojim možemo zajedno oblikovati budućnost digitalnog asistenta”.

Osim korisnih odgovora na često postavljena pitanja (FAQ), uključeno je i više od 800 jednostavnih FlixBus primjera glasovnih uzorka na tri jezika, svaki prilagođen specifičnim FlixBus kriterijima. Integracija također podržava multimodalnu upotrebu, tj. glas, tekst ili jednostavan klik, ovisno o tome koji uređaj korisnik upotrebljava za komunikaciju s Googleovim asistentom. Integraciju čini 250.000 dnevnih FlixBus veza prema više od 1.700 destinacija u 27 zemalja koje su korisnicima izravno dostupne od kuće u bilo koje vrijeme.

FlixBus integracija trenutno je dostupna putem Google Asistenta na pametnim android telefonima. Za korisnike koji još ne upotrebljavaju Google Asistenta, aplikacija se može preuzeti sa sljedećih linkova iOS i Android.