Naslovnica Ekskluzivno EKSKLUZIVNO: Još jedan novi autobus za Murić Trans – novi MAN!

EKSKLUZIVNO: Još jedan novi autobus za Murić Trans – novi MAN!

566
0
PODIJELI

Ova godina je bila odličan pokazatelj oporavka tržišta u Bosni i Hercegovini, uprkos svim sporednim problemima. To se prije svega ogleda u ukupnom broju kupljenih autobusa, a posebno raduje i povećan broj kupovine novih autobusa. A kada su autobusi veliki, veća je i radost. Uspješnu 2022. godinu privodi kraju i kompanija Murić trans iz Velike Kladuše, koja je za kraj godine priredila pravu poslasticu korisnicima njihovih usluga – novi MAN Lion's Coach!

Kompanija je ove godine znatno proširila svoju postojeću ponudu sa novom linijom za Njemačku, ali je proširen i vozni park i to sa dva kompletno nova vozila. Pored novog MAN-a, ljetos je stigao i novi Mercedes Sprinter. Kupovina dva nova vozila za bilo koju firmu u Bosni i Hercegovini je veliki poduhvat u ovakvim uslovima, čime ove nabavke još više dobijaju na značaju. Inače, kompanija ove godine slavi trideset i dvije godine uspješnog poslovanja, pa je valjda bio i red da se obilježi sa baš dva nova vozila… Možda nas iduće godine za trideset tri godine poslovanja, očekuju i tri prinove, vidjet ćemo…

Isporučeni MAN Lion's Coach predstavlja najnoviju generaciju ovog bestselera. Općepoznatno je da se u bh. uslovima rada, cestovne infrastukture, servisa i slično MAN pokazao kao možda i najbolje rješenje. Zbog svojih karakteristika, cijene i post-prodajnih usluga postao veoma raširen model u našoj zemlji, kako u firmama koje se bave linijskim prevozom tako i u firmama koje rade isključivo vanlinijski prevoz. Vozilo je standardne dužine od 12,1 metra dok je široko 2,55 i visoko 3,8 metara. Novog krajiškog MANekena pokreće MAN D2676 LOH Euro 6D motor, koji u kombinaciji sa automatskim TipMatic mjenjačem od 12 brzina daje snagu 346 kW tj. 470 KS. Motorni prostor će biti zaštićen zahvaljujući sistemu automatskog otkrivanja i gašenja požara.

Vanjski izgled nove generacije MAN vozila je zaista impresivan, a dodatno ga naglašavaju full LED svjetla sa maglenkama kao i ratkapama u boji vozila. Kompanija Murić trans je domaćinski dodatno ukrasila vozilo svojim natpisom u kombinaciji plave i crne boje, dok pozadi bitno mjesto pored informacija o kompaniji zauzima i slika velikokladuške tvrđave. Treba spomenuti da vozilo ima i ZF Intarder te MAN EasyStart sistem za lakše kretanje u uzbrdici. Ukupni kapacitet prtljaga, računajući i unutrašnje galerije, iznosi oko 11,5 m³. Također, nova generacija vozila donijela je i novu modificiranu šasiju i nove amortizere, što će podići nivo udobnosti, poboljšati vozna svojstva i unaprijediti sigurnost putnika. Na vozilu su gume u dimenziji 295/80 R22.5 proizvođača Continental.

Vozački prostor je također prilično redizajniran, ali su glavne značajke ipak zadržane radi lakše prilagodbe vozača. Pored multifunkcionalnog volana i ergonomski postavljenih prekidača, radni prostor nudi odličan prostor i za ostavu ličnih stvari vozačke posade. Sjedište je proizvođača Isringhausen model Pro2 sa grijačima, ali i vibracijom kada se aktiviraju sigurnosni sistemi vozila, pored akustičnog znaka. Kada smo spomenuli sigurnosne sisteme, pored standardnih ABS, ASR, ESP i EBS sistema vrijedi istaći i LGS (Lane guard system) te EBA (Emergency brake assist) sisteme koji će pomoći vozaču tokom vožnje i dati dodatnu sigurnost na putovanju. Kamera iznad drugih vrata te kamera za vožnju unazad pružit će dodatnu sigurnost putnicima i ostalim učesnicima u saobraćaju.

Ukupan kapacitet, sa vozačem i suvozačem/vodičem, iznosi 51 osoba. Unutrašnjost je opremljena sa Kiel Caresso sjedištima koja su u kombinaciji tkanine i kože. Znak MAN se nalazi na svim sjedištima, a sva sjedišta imaju opciju obaranja naslonjača uz dodatne opcije kao što su preklopni oslonci za ruke i noge, preklopni stolić, mrežice za lične stvari, izvlačenje dvojki prema hodniku i tako dalje. Iznad svakog reda sjedišta nalazi se individualna rasvjeta i puhaljke za zrak. Putnicima će na raspolaganju biti i toalet sa ugrađenim senzorom za dim. Za temperaturu u vozilu zaduženi su odlični sistemi grijanja i klimatizacije. Što se tiče audio/video opreme putnici će uživati u odličnim rješenjima koje pruža MMC sistem Multi Media Coach Advanced (7” touch screen zaslon, navigacija Evropa, AUX-in i USB priključci) sa Bluetooth funkcijom za spajanje 2 mobitela. Tu se nalaze još i dva mikrofona Bosch, a Bosch su i dva LCD fiksna monitora od 19 inča, koji su smješteni u prednjem i centralnom dijelu vozila. Od ostale opreme možemo spomenuti dva rezervoara za dizel ukupnog kapaciteta 705 litara, rezervoar za AdBlue tečnost kapaciteta 60 litara, fabričku navigaciju, full LED unutrašnju rasvjetu (dnevna i noćna), pod u imitaciji drveta te frižider u prednjem dijelu kapaciteta 56 litara.

Ekipa portala BHBus.ba kompaniji Murić trans želi puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilom!