Naslovnica Novosti Yutong električni autobusi testirani u hladnim uslovima u Norveškoj i Kazahstanu

Yutong električni autobusi testirani u hladnim uslovima u Norveškoj i Kazahstanu

135
0
PODIJELI

Yutong U12 električni autobus bio je podvrgnut ekstremnom hladnom izazovu u norveškom Kirkenesu tokom testiranja koje je sproveo proizvođač. “U realnom testu od 105 km, Yutong U12 je pokazao potrošnju energije od 1,56 kWh/km u okruženju leda i snijega u Kirkenesu gdje je temperatura bila -33°C”, naveo je Yutong. Testiranje je obavljeno i u Kazahstanu, gdje je Yutong E18PRO postigao domet od 374 km na -25°C.

Norveška je 2020. godine kupila 102 električna autobusa Yutong (uglavnom model E12). Isporuka ove velike flote doprinijela je da Yutong zauzme vodeću poziciju na evropskom tržištu e-buseva 2022. (dok je ove godine brend dostigao treće mjesto zadržavši suštinski isti obim kao 2022. (483 jedinice prema 479). Broj Yutong električnih autobusa koji su u pogonu u Norveškoj je 331, navodi proizvođač. Vrijedi napomenuti da je 2023. godine u zemlji zabilježen porast registracija e-buseva za +128%, sa 216 jedinica u 2022. na čak 493 u prošloj godini.

Yutong U12 je predstavljen na Busworld 2019. Yutongov izvršni direktor za Evropu rekao je za Sustainable Bus krajem prošle godine da “U serija usvaja inteligentnije funkcije dok lagana konstrukcija značajno smanjuje težinu, što doprinosi potrošnji energije. U serija je već na tržištu i omogućava nam da našim kupcima pružimo širu ponudu. Yutong E12 i U12 će se neko vrijeme nuditi paralelno. Oba su u serijskoj proizvodnji od sada”.

Kirkenes se nalazi u krajnjem sjeveroistočnom dijelu Norveške. Kako bi ispunio posebne zahtjeve za antikorozivne performanse vozila u visoko vlažnim sredinama koje se ozbiljno topi, Yutong kaže da je usvojio poboljšane antikorozivne tehnologije za osnovne komponente kao što su noseća struktura vozila i okvir šasije, kao i podna područja sklona koroziji. Ova mjera osigurava da se neće pojaviti strukturna korozija tokom punog životnog ciklusa vozila.

Yutong također navodi da pružaju sveobuhvatnu zaštitu šasije kako bi spriječili habanje kritičnih dijelova i komponenti šasije u teškim uslovima na putu. Sve takve mjere imaju za cilj ispunjavanje zahtjeva za rad vozila u polarnom okruženju i osiguranje bezbjednog putovanja stanovnika u polarnim regionima.

Baterija Yutongovog sistema za tečno hlađenje može da obezbjedi 24-satni nadzor bezbjednosti. IP68 zaštitni sistem za upravljanje baterijom, motorom i električnom energijom izbjegava sigurnosne nezgode uzrokovane kratkotrajnim gašenjem vozila. Inteligentne funkcije, kao što su daljinsko planiranje klima uređaja i daljinska dijagnostika kvarova, pružaju veliku pogodnost za svakodnevni rad krajnjih kupaca.

U međuvremenu, Yutong je također razvio mnoge dizajne prilagođene korisniku i sigurnosne konfiguracije prema potrebama korisnika u Norveškoj, uključujući radijator za grijanje velike snage, lanac protiv klizanja, grijanje sjedišta, električnu teleskopsku stepenicu i sistem panoramskog pogleda od 360 stepeni. Sve ove karakteristike pružaju pogodnost za javnu mobilnost i značajno poboljšavaju sigurnost vozila.

Yutong naglašava da je “poslao namjenski tim koji će nuditi direktne usluge u Norveškoj i uspostavio radionice za održavanje i skladišta rezervnih dijelova u saradnji sa lokalnim partnerima kako bi pružio snažnu podršku efikasnim uslugama”.

Kao globalni lider u proizvodnji električnih autobusa na baterije, Yutong nastavlja da prevazilazi ograničenje dometa električnih vozila kako bi postigao sigurniji, stabilniji i pouzdaniji rad i unio bolje iskustvo javnog putovanja u svijet.

Yutong e-busevi su se suočili sa niskim temperaturama i u Astani, glavnom gradu Kazahstana. Dana 21. januara 2024. godine, Yutong i Astanin prevoznik ispitali su domet vožnje modela E18PRO. Yutong navodi da je “test autobusa počeo sa SOC-om od 100% i uključenim grijanjem iznutra, te da je vozilo normalno primalo i ispuštalo putnike na stanicama, a test je završio kada je SOC dostigao 5%. Konačno, doseg vožnje od 374 km postignut je nakon 16 sati rada na -25°C”.

Tokom testa, vozilo je ušlo u stanicu preko 350 puta i prevezlo više od 1.500 putnika.