Naslovnica Novosti Start-up FlixBus do kraja 2017. godine profitabilan

Start-up FlixBus do kraja 2017. godine profitabilan

1973
0
PODIJELI

Otkako je start-up FlixBus, danas evropski br. 1 kada su u pitanju putovanja autobusima, započeo svojim prvim vožnjama 2013. godine u Njemačkoj, proširio se na ukupno 26 evropskih zemalja, a najavio je i širenje na američko tržište otvaranjem ureda u Los Angelesu. Ured u Zagrebu predstavlja regionalni centar za centralno istočnu Evropu te se iz njega trenutno vode četiri države (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Srbija). Uredom je u početku upravljalo troje ljudi, dok danas ured zapošljava preko 35 radnika, a zapošljavanja se nastavljaju i u 2018. godini. Konstantan rast i razvoj zelene mreže te fokus na putnika i doživljaj putovanja doveo je do profitabilnosti FlixBus start-upa.

“Samo ove godine FlixBusom će putovati preko 60 miliona putnika zahvaljujući naporima cijelog tima pozicioniranog u 12 evropskih ureda te naporima naših 250 autobuskih partnera širom Evrope. Kao rezultat svih napora, do kraja 2017. godine postajemo profitabilni na globalnom nivou što nam kao start-up kompaniji daje dodatni vjetar u leđa za daljnji razvoj u 2018. godini”, izjavio je Boris Blažević, direktor za FlixBus CEE South regiju.

Formula uspjeha: Putnik i doživljaj putovanja u središtu strategije razvoja
Formulu uspjeha FlixBusa predstavlja jedinstveni međunarodni poslovni model. Kombinacija tradicionalnog načina putovanja i unos digitalizacije u isti rezultira generiranjem mladih putnika koji su generacija upravo tog digitalnog doba.“U Hrvatskoj imamo puno mladih i aktivnih ljudi željnih putovanja i iskustva, a upravo njima je potrebno jednostavno i brzo nalaženje načina putovanja do željene destinacije, brza kupovina karte i jednostavno putovanje koje će im ponuditi sve što im treba i na samom putovanju – besplatan internet, utičnicu, udobnost i sigurnost.”, izjavila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE South regiju.

Prema FlixBus statistici, autobusom najviše putuju oni između 18 i 35 godina. “Danas ova dobna skupina putnika rijetko više želi ili ima vremena stajati u redu na blagajni.”, dodala je Petra. Uz odličnu implementaciju tehnologije u tradicionalnu industriju putovanja, formulu uspjeha podržava i široka mreža linija koja raste iz dana u dan, a trenutno s 200.000 dnevnih veza spaja 1400 destinacija u 26 evropskih zemalja.