Naslovnica Novosti Prvi Euro 6 MAN autobus u Australiji

Prvi Euro 6 MAN autobus u Australiji

1344
0
PODIJELI

Prvi autobus na MAN šasiji sa Euro 6 normom nedavno je počeo sa radom na putevima u Australiji. Potpuno nov. Najmodernije vozilo koristi se za prevoz zaljubljenika u zimske sportove u skijaška područja u Novom Južnom Velsu.

Prvi autobus zasnovan na MAN-ovoj šasiji koji je ispunio Euro 6 standard emisija nedavno je isporučen u Australiji. Još jedan naglasak – Vozilo ima brojne sisteme pomoći koji postavljaju nove standarde kada je u pitanju sigurnost. Penske Commercial Vehicles, MAN Truck & Bus prodajni partner u Australiji i Novom Zelandu i proizvođač karoserija MAN Coach Design isporučili su autobus kompaniji Cooma Coaches. Kompanija pruža usluge putovanja u Novom Južnom Velsu.

“Sa ovim ultra-modernim vozilom, koje ima izuzetno niske štetne emisije i veliki broj sigurnosne opreme i sistema, Cooma Coaches postavlja standarde u australijskim putovanjima na velike udaljenosti. Veselimo se našem vozilu koje doprinosi poboljšanju kvaliteta vazduha i ukupnom kvalitetu života u Novom Južnom Velsu”, kazao je Christian Schuf, direktor prodaje autobusa MAN Truck & Bus Asia Pacific.

Troosovinska RR4 CO 26.500 šasija sa dužinom od 14,5 metara je osnova za najsavremeniji autobus i vozilo pokreće šestocilindrični dizel motor sa 500 konjskih snaga (368 kW). Euro 6 motor je izuzetno ekonomičan i moćan. “U kombinaciji sa MAN TipMatic 12-brzinskim mjenjačem i MAN hypoid osovinom, pogon pruža više nego dovoljno snage za čak i najzahtjevnije situacije, kao što je prevoz putnika do skijaških područja Novog Južnog Velsa, koji uključuje značajne uspone”, izjavio je kaže Clint Stoermer, nacionalni menadžer prodaje i usluga trenera Penske Commercial Vehicles.

Ovo vozilo se odlikuje održivom snažnom vožnjom u kombinaciji sa  odličnom ekonomičnošću i maksimalnom sigurnošću. Ostale značajke uključuju EBS, ESP i ROP (Roll Over Prevention – sistem koji smanjuje rizik od prevrtanja vozila) sisteme koji osiguravaju sigurnost putnika i vozača. Autobus je također opremljen adaptivnim tempomatom, praćenjem pritiska u pneumaticima, sistemom za praćenje trake i pomoći za hitno kočenje.

“Veliki uspjeh je za nas što možemo da uđemo u ovaj tržišni segment u Australiji sa modernom Euro 6 šasijom i po tome smo mi ovdje pioniri. Također postoji značajan interes za ovu šasiju i kombinaciju motora na Tajvanu, Novom Zelandu i Hong Kongu”, završio je Schuf.