Naslovnica Novosti UNVI i Scania: Prvi dvospratni bus za razgledanje grada na CNG

UNVI i Scania: Prvi dvospratni bus za razgledanje grada na CNG

72
0
PODIJELI

Posjetioci Pariza sada mogu uživati ​​u putovanju kroz Grad svjetlosti u prvom autobusu za razgledanje grada koji je pogonjen na plin. S ciljem da Pariz bude na čelu klimatskih napora, Scania i Unvi nude čistiju alternativu.

Open Tour, podružnica RATP grupacije, upravlja sa 36 hop on-hop off autobusa za razgledanje grada na tri linije u glavnom gradu Francuske, pri čemu godišnje oko 700.000 putnika koristi njihove usluge. Nakon što je već pokrenuo šest električnih autobusa, Open Tour je sada u svoju flotu dodao šest autobusa na plin.

“Želimo testirati nekoliko zelenih tehnologija s obzirom da ne znamo kakvi će biti budući propisi”, kazao je Fabrice Bayon, generalni direktor Open Tour Paris. “Do 2024. godine cijela flota Open Tour u Parizu biće pretvorena u čistoenergetske autobuse. Zajedno s gradom Parizom, regijom i Francuskom agencijom za upravljanje okolišem i energijom, dugi niz godina posvećeni smo održivijoj mobilnosti. S trećinom naše flote koja je već eco-friendly, ponosni smo što kombiniramo turističku atraktivnost s poštovanjem okoliša.”

Dvospratni autobus, čija je nadogradnja djelo španske kompanije UNVI, opremljen je s pet rezervoara za plin za ukupno 276 kilograma komprimiranog plina, što je sveukupno 1.825 litara. To je dovoljno za domet od oko 500 kilometara. “Dopunjavanje rezervoara trebamo raditi svaki drugi ili treći dan, što je važno, jer nemamo svoju benzinsku stanicu i time možemo uštedjeti na vremenu vozača.” Autobusi za razgledanje dnevno rade 4–5 putovanja kroz grad što je ukupno oko 120 kilometara, prije nego što se vrate u garažu u Rosny-sous-Bois, istočno od centralnog Pariza.

12-metarski autobus s niskim ulazom pridržava se maksimalne dozvoljene evropske visine od četiri metra, a putnički kapacitet je 70 putnika. Da bi se olakšalo često ukrcavanje i iskrcavanje na 250 stajališta širom Pariza, autobus može preko kneeling funkcije da se nagne i priđe na 26 centimetara od tla. Duž linije putnici mogu odabrati komentare na 12 jezika, kao i komentare za djecu na francuskom, engleskom i španskom jeziku. “Očekujemo stabilan rast turizma u Parizu” kaže Bayon. “Jedan od naših izazova je privlačenje „ponavljača“- kupaca koji se vraćaju u Pariz – i zato smo sada počeli da nudimo poboljšane, inovativne i digitalne usluge, zajedno sa putovanjima autobusom.”